S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт
Цікаво. Тоді є така здогадка, що якщо замість Залісся обрати спершу Смітник чи Сферу, то Залісся мало б втрачатися і ідея розробників була в том, щоб ми прибігли у вже перебите поселення. Бо всі у кого сотфлок йшли спочатку на Сферу, бо вона тупо по дорозі, а вже потім в поселення. Принаймні в мене з'явилось таке враження. Було б добре, якби тут відписались ті, хто пішов одразу і теж зловив цей баг, якщо такі є.

Буде весело, якщо я правий, бо зараз багато хто чекає патч (не хоче через консоль вирішувати), який може спрацювати в іншу сторону :)

Що до фрізів, то мабуть є якийсь витік пам'яті і якщо в системі аж 64Гб, то воно не відчувається, чи відчувається значно пізнише. Теж здогадка.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Nutbar
99% що так і є. Кілька разів рестартував гру (трохи мені там не подобались мої вибори/фінансова політика), то перший раз
спойлер
прийшов після сфери у вже зруйноване Залісся, але й без моноліту/багів
. 2й раз хотів таки врятувати, то
спойлер
біг одразу туди. Ще й луту інститутського повикидав, щоб встигнути.
Ну, пам'ять не росте. Бовтається десь біля 20гіг. Пару раз моніторив, потім забив. Але в мене підкачка виключена, не знаю, чи впливає.
Відповісти