S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Alexsandr
Member

Повідомлення

VovaII: 16.01.2025 12:07 Скільки тон нагріб? ПК кожну модельку буде рахувати у відкритому світі, навіть в ящику багато зберігати не варто.
Це було проблемою у попередніх Сталкерах, де рушій був 32-розрядний і більше 655хх предметів "не тянув", і це був загальний "лічильник" на всі предмети у грі. А тут 64-розрядний. Про які обмеження можна говорити??
[/quote]
Даже в вашем описании 655хх это не ограничение 32 бит, это ограничение переменной при создании.
mertvei
Member
Аватар користувача
Звідки: львов

Повідомлення

VovaII
В мене взагалі якесь дежавю с багами,як в першому сталкер і,як вони змогли так точно повторити баги, це щось неймовірне.Зате атмосфера повна,першого сталкера навіть баги і ті рідні :) :) :)

Отправлено спустя 2 минуты 22 секунды:
До речі сталкер перший гра яка,привчила робити кучу сейвів .
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: Україна

Повідомлення

mertvei: 16.01.2025 23:23До речі сталкер перший гра яка,привчила робити кучу сейвів .
Можу порадити періодично робити бекапи сейвів, бо бували випадки, коли у людей вони кудись зникали...
Robostyle
Member

Повідомлення

А я помню времена Soldiers of Fortune II, когда сейвы только ломали игру…и надо было на одном дыхании проходить миссию, уповая что игра не забарахлит
Відповісти