Nutbar: ↑
18.12.2024 17:05
Це скоріше фреймтайм. Загальний лаг системи зазвичай десь 30-80мс в некіберкотлетних іграх (
пруф з маркетингових слайдів зелених). Генерація кадрів додає десь 10-20% лагу, якщо правильно пам'ятаю. Тобто якщо без неї 50мс, то з нею буде 60мс. Чи можна відчути цю різницю, коли вцілому картинка стає плавнішою? - мабуть ні. Але 100мс проти 120мс, звісно, вже можна.
І оперлей нвідіа апп здається його й показує (Alt+R).
Если исходить из логики, то генерация как таковая не добавляет вообще инпут лага. Инпут лаг остается прежним, но фпсов становится больше и половина из них не учитывает твоих действий
60 фпс это 16мс, соответственно ты получаешь 120фпс с 16мс и тебе кажется, что инпут лаг высокий, если ты до этого пробовал 8мс. Но может сама технология и добавляет что-то, это я уже не смотрел ввиду незначительности. 60+фг жить можно, если не получается хотя бы 80 стабильных кадров получить. Для себя вычислил, что честных 80 лучше фэйковых 120. Эта технология действительно будет имбой, если со 120 240 делать
Отправлено спустя 1 минуту 38 секунд:
avuremybe: ↑
18.12.2024 16:43
На виході завжди х2. Бо між кожним реально прорахованим вставляється згенерований.
А інпут лаг кадр/2 тому, що згенерований кадр твоїх дій не враховує. Він взагалі нічого не враховує, бо він не прораховується. Це просто картинка, згенерована на базі попередньої картинки, розумієш? Приймаються вектори руху всих об'єктів, які були пораховані для попереднього кадру.
Тобто якщо персонаж біг вперед, а потім зупинився, то на екрані він зупиниться лише коли порахується наступний кадр. А на згенерованому він ще буде бігти вперед.
Да, это даже просто логически именно так
Отправлено спустя 1 минуту 37 секунд:
Nutbar: ↑
18.12.2024 15:37
timetron666
Так а чим мій вас не влаштував? Чи він видаляється/потрібні якісь додаткові файли?
nutman: ↑
18.12.2024 15:16
Так самое грустное, что выбор стоит 70 натив или 60 но с фреймгеном, так как фг грузит проц дополнительно, вот это обидно. Если бы он просто из 70 делал 140 ))
Це не надто висока ціна, можна пережити) Але треба дивитись в якій грі як воно працює.
Сталкер 2 единственная игра, где это работает удобоваримо. Мне даже показалось, что вся игра была релизнута именно как тест этой технологии, но может я и ошибаюсь, и не только этой технологии