S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
timetron666
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nutbar: 18.12.2024 15:37 timetron666
Так а чим мій вас не влаштував? Чи він видаляється/потрібні якісь додаткові файли?
nutman: 18.12.2024 15:16 Так самое грустное, что выбор стоит 70 натив или 60 но с фреймгеном, так как фг грузит проц дополнительно, вот это обидно. Если бы он просто из 70 делал 140 ))
Це не надто висока ціна, можна пережити) Але треба дивитись в якій грі як воно працює.

Ой, завтикав ваш сейв загрузити. Пробачте! А вас сейв перед битвой фаусом, чи після? Якщо ще тунелями добиратися у мене нерви не витримають
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

timetron666: 18.12.2024 15:53 Ой, завтикав ваш сейв загрузити. Пробачте! А вас сейв перед битвой фаусом, чи після? Якщо ще тунелями добиратися у мене нерви не витримають
Після. Але я ще трохи побігав по околицям дуги (взагалі нічого цікавого) і вийшов у горілий ліс. Квести не виконував.

І ще я не пам'ятаю чи взяв вже казанок з печі чи ні. Якщо ні, то залутайте його, тоді зможете вийти з тієї локації. Тільки не їште, коли він екіпірований.
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 15:29На виході X2 не буде ніколи. З чого ти взяв, що з генератором інпут лаг буде як кадр/2, не ясно.
На виході завжди х2. Бо між кожним реально прорахованим вставляється згенерований.
А інпут лаг кадр/2 тому, що згенерований кадр твоїх дій не враховує. Він взагалі нічого не враховує, бо він не прораховується. Це просто картинка, згенерована на базі попередньої картинки, розумієш? Приймаються вектори руху всих об'єктів, які були пораховані для попереднього кадру.
Тобто якщо персонаж біг вперед, а потім зупинився, то на екрані він зупиниться лише коли порахується наступний кадр. А на згенерованому він ще буде бігти вперед.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

avuremybe
Не бачив в жодному проєкті X2. Ні при ігровому, ні при драйверному генераторі. Але нехай ви обоє праві.
Щойно глянув, при драйверному, лаг складає 8ms (не в сталкері, інша гра) згідно показів того ж таки драйверу. Це і є та "жилейність" про яку багато хто торочить чи я знову щось не так розумію?
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 16:59Не бачив в жодному проєкті X2. Ні при ігровому, ні при драйверному генераторі.
Дуже хочу спитати як ти це перевірив, але і так знаю відповідь
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 16:59Щойно глянув, при драйверному, лаг складає 8ms (не в сталкері, інша гра) згідно показів того ж таки драйверу. Це і є та "жилейність" про яку багато хто торочить чи я знову щось не так розумію?
люди не відрізнять 8 мс від 2 мс. це казки дурачків які в житті не розуміють реальний лаг від того що їм в голову вложили з лагом 1 мс. це як фанати еппла - безнадійні люди
Востаннє редагувалось 18.12.2024 17:07 користувачем Hotspur, всього редагувалось 1 раз.
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 16:59 лаг складає 8ms
Це скоріше фреймтайм. Загальний лаг системи зазвичай десь 30-80мс в некіберкотлетних іграх (пруф з маркетингових слайдів зелених). Генерація кадрів додає десь 10-20% лагу, якщо правильно пам'ятаю. Тобто якщо без неї 50мс, то з нею буде 60мс. Чи можна відчути цю різницю, коли вцілому картинка стає плавнішою? - мабуть ні. Але 100мс проти 120мс, звісно, вже можна.

І оперлей нвідіа апп здається його й показує (Alt+R).
Hotspur
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Nutbar: 18.12.2024 17:05Це скоріше фреймтайм. Загальний лаг системи зазвичай десь 30-80мс в некіберкотлетних іграх
люди не в курсі що від клацання мишки до пострілу навіть в КС ГО не проходить 1 мс. люди ідіоти
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

avuremybe: 18.12.2024 17:01
Геральт: 18.12.2024 16:59Не бачив в жодному проєкті X2. Ні при ігровому, ні при драйверному генераторі.
Дуже хочу спитати як ти це перевірив, але і так знаю відповідь
Очевидно, програмами моніторингу.
З сусідньої, щоб далеко не ходити.
До речі:
avuremybe: 18.12.2024 16:43 На виході завжди х2. Бо між кожним реально прорахованим вставляється згенерований.
Тобто якщо персонаж біг вперед, а потім зупинився, то на екрані він зупиниться лише коли порахується наступний кадр. А на згенерованому він ще буде бігти вперед.
То коли вставляємо, після порахованого 2го коли персонаж вже зупинився чи одразу після першого "допридумуєм" по векторах? Бо якщо таки після 2го, то отой домальований "півторачний", то якийсь кадр шредінгера: персонаж може як бігти (по першому кадру) так і стояти (по 2му кадру).

Nutbar
Ні, то окремий рядок в оверлеї. Час кадру має своє значення.
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 17:10 Ні, то окремий рядок в оверлеї. Час кадру має своє значення.
Просто не дуже зрозуміло що це за 8мс. Для загального це дуже мало, нереально мало. Лаг доданий саме генерацією? Щось вміє його вираховувавти?
nutman
Junior

Повідомлення

Nutbar: 18.12.2024 17:05
Геральт: 18.12.2024 16:59 лаг складає 8ms
Це скоріше фреймтайм. Загальний лаг системи зазвичай десь 30-80мс в некіберкотлетних іграх (пруф з маркетингових слайдів зелених). Генерація кадрів додає десь 10-20% лагу, якщо правильно пам'ятаю. Тобто якщо без неї 50мс, то з нею буде 60мс. Чи можна відчути цю різницю, коли вцілому картинка стає плавнішою? - мабуть ні. Але 100мс проти 120мс, звісно, вже можна.

І оперлей нвідіа апп здається його й показує (Alt+R).
Если исходить из логики, то генерация как таковая не добавляет вообще инпут лага. Инпут лаг остается прежним, но фпсов становится больше и половина из них не учитывает твоих действий :gigi: :gigi:
60 фпс это 16мс, соответственно ты получаешь 120фпс с 16мс и тебе кажется, что инпут лаг высокий, если ты до этого пробовал 8мс. Но может сама технология и добавляет что-то, это я уже не смотрел ввиду незначительности. 60+фг жить можно, если не получается хотя бы 80 стабильных кадров получить. Для себя вычислил, что честных 80 лучше фэйковых 120. Эта технология действительно будет имбой, если со 120 240 делать :shuffle:

Отправлено спустя 1 минуту 38 секунд:
avuremybe: 18.12.2024 16:43
Геральт: 18.12.2024 15:29На виході X2 не буде ніколи. З чого ти взяв, що з генератором інпут лаг буде як кадр/2, не ясно.
На виході завжди х2. Бо між кожним реально прорахованим вставляється згенерований.
А інпут лаг кадр/2 тому, що згенерований кадр твоїх дій не враховує. Він взагалі нічого не враховує, бо він не прораховується. Це просто картинка, згенерована на базі попередньої картинки, розумієш? Приймаються вектори руху всих об'єктів, які були пораховані для попереднього кадру.
Тобто якщо персонаж біг вперед, а потім зупинився, то на екрані він зупиниться лише коли порахується наступний кадр. А на згенерованому він ще буде бігти вперед.
Да, это даже просто логически именно так

Отправлено спустя 1 минуту 37 секунд:
Nutbar: 18.12.2024 15:37 timetron666
Так а чим мій вас не влаштував? Чи він видаляється/потрібні якісь додаткові файли?
nutman: 18.12.2024 15:16 Так самое грустное, что выбор стоит 70 натив или 60 но с фреймгеном, так как фг грузит проц дополнительно, вот это обидно. Если бы он просто из 70 делал 140 ))
Це не надто висока ціна, можна пережити) Але треба дивитись в якій грі як воно працює.
Сталкер 2 единственная игра, где это работает удобоваримо. Мне даже показалось, что вся игра была релизнута именно как тест этой технологии, но может я и ошибаюсь, и не только этой технологии :shuffle:
Nutbar
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

nutman: 18.12.2024 17:23 Если исходить из логики, то генерация как таковая не добавляет вообще инпут лага. Инпут лаг остается прежним, но фпсов становится больше и половина из них не учитывает твоих действий :gigi: :gigi:
60 фпс это 16мс, соответственно ты получаешь 120фпс с 16мс и тебе кажется, что инпут лаг высокий, если ты до этого пробовал 8мс. Но может сама технология и добавляет что-то, это я уже не смотрел ввиду незначительности. 60+фг жить можно, если не получается хотя бы 80 стабильных кадров получить.
Трошки не так. Ви плутаєте фреймтайм з лагом. Лаг більше ніж фреймтайм. Тому різницю між 50+8мс і 50+16мс можна і не відчути. А от різницю між 60к/с і 110 відчуєте точно. І що до того, що генерація не додає інпут лагу, то сама по собі може й ні, але ви правильно написали, що додаткових ресурсів вона потребує, тож базовий фрейрейт при цьому падає. Умовно, якщо боло 70, то з фг стане (70-10)*2=120.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

Nutbar: 18.12.2024 17:13 Просто не дуже зрозуміло що це за 8мс. Для загального це дуже мало, нереально мало. Лаг доданий саме генерацією? Щось вміє його вираховувавти?
Так, лаг доданий саме генерацією. Бо при викл. генерації там деші. Драйвер вміє.
nutman: 18.12.2024 17:23 Эта технология действительно будет имбой, если со 120 240
Та хоч з 60. Якщо поверх ігрового генератора накотити драйверний )
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 17:10
avuremybe: 18.12.2024 17:01 Дуже хочу спитати як ти це перевірив, але і так знаю відповідь
Очевидно, програмами моніторингу.
З сусідньої, щоб далеко не ходити.
Я не побачив за тим посиланням жодної інформації, як ти з'ясовував скільки з тих кадрів згенерованих, а скільки порахованих.
Геральт: 18.12.2024 17:10
avuremybe: 18.12.2024 16:43 На виході завжди х2. Бо між кожним реально прорахованим вставляється згенерований.
Тобто якщо персонаж біг вперед, а потім зупинився, то на екрані він зупиниться лише коли порахується наступний кадр. А на згенерованому він ще буде бігти вперед.
То коли вставляємо, після порахованого 2го коли персонаж вже зупинився чи одразу після першого "допридумуєм" по векторах? Бо якщо таки після 2го, то отой домальований "півторачний", то якийсь кадр шредінгера: персонаж може як бігти (по першому кадру) так і стояти (по 2му кадру).
Після кожного порахованого вставляється фейковий.

Інакше і не вийде - бо якщо ти будеш підкитати фейковий кадр, скажімо, кожним третім - у гравця буде складатися неоднозначне відчуття, що гра ніби підтуплює. А так воно сприймається цілком плавним.
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

avuremybe
На рахунок: скільки того й того, вкурив про що ти. Ще поексперментую при нагоді.

А про "коли вставляємо", я не про це. Якщо 2й вже порахований по діях гравця, то там фактично все одно що і скільки вставляти між 1-2
Якщо вставляти ще до прорахунку 2го, то мали б лізти різні артефакти. А щось нічого такого не пригадую.
avuremybe
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Геральт: 18.12.2024 17:58Якщо вставляти ще до прорахунку 2го, то мали б лізти різні артефакти. А щось нічого такого не пригадую.
Вони по-первах і лізли. Потім цю штуку докрутили до цілком пристойного стану. Як бачиш, багатьом навіть подобатися почало.

Стосовно того, що ти в лоб порівнюєш фпс з вимкненою генерацією і з увімкненою - так він ніколи не зійдеться.
Генератор віджирає ресурси проца + ресурси тензорних блоків відяхи. Чи ти думав тобі ці кадри надурняк дістаються?))
Геральт
Member
Аватар користувача
Звідки: з Рівії

Повідомлення

avuremybe
Ну, вони й так фактично надурняк. В аватарі ~7% віджирає, але майже x2 малює. В сталкері щось навіть не порівнював.
І то вимушена міра. В тому ж аватарі бігав без нього. Хоча також досить пристойно виглядав.
Відповісти