Пока не попробуешь - не узнаешь. Кому-то нравятся суши, кому-то нет. На вкус и цвет...
предыдущий свой пост перечитай и поймёш в чём заключался вопрос (там цитаты)
Да прикольно что тебе нравятся или не нравятся суши
Знать бы отличия суши от роллов например...это я привёл аналогию с моим вопросом.
Теперь дошло?
Відправлено через 2 хвилини 52 секунди:
FunnyBear: ↑
23.03.2023 03:39
Грав в WoW з 2007 по 2017 рік. На піратках. Для мене це було в першу чергу про людей і спілкування. Жодного разу не пошкодував про час проведений в грі.
Як на мене, то будь яка ММО - це в першу чергу про людей, а не про геймплей. В цьому твердженні я вчергове переконався пізніше вже в Дівіжн 2.
Відправлено через 11 хвилин 31 секунду: Ramiras
Чим старіший патч, тим сильніший був момент соціалізації. Тим тим "канонічніша" є гра. Починаючи з доповнення Катаклізм, якщо мені не зраджує пам'ять, вона пішла в сторону сесійної гри, оскільки основна її аудиторія стала дорослою і в людей стало менше часу на гру.
В класичному ВоВ і доповненні The burning crusade була лише одна складність рейдових підземель і вони були ще тим випробуванням. в доповненні wrath of the lich king з'явились нормальні та героїчні(підвищеної складності) рейдові підземелля.
І чим далі, тим Паче контент для людей, які не мають багато часу на гру,ставав доступнішим, і ВоВ, як на мене все більше нагадував "одиночну гру в онлайні з можливістю взаємодіяти з іншими гравцями". Я не скажу, що це погано, чи добре, бо кожен шукає свого. Так просто є. І рішення бліззів мати одночасно як "актуальну" версію доповнення так і старіші, хоч і викликані бажанням грошей, все ж приємні для гравців.
Спасибо,хоть кто-кто попытался обьяснить разницу =))
Пока не попробуешь - не узнаешь. Кому-то нравятся суши, кому-то нет. На вкус и цвет...
предыдущий свой пост перечитай и поймёш в чём заключался вопрос (там цитаты)
Да прикольно что тебе нравятся или не нравятся суши
Знать бы отличия суши от роллов например...это я привёл аналогию с моим вопросом.
Теперь дошло?
Відправлено через 2 хвилини 52 секунди:
FunnyBear: ↑
23.03.2023 03:39
Грав в WoW з 2007 по 2017 рік. На піратках. Для мене це було в першу чергу про людей і спілкування. Жодного разу не пошкодував про час проведений в грі.
Як на мене, то будь яка ММО - це в першу чергу про людей, а не про геймплей. В цьому твердженні я вчергове переконався пізніше вже в Дівіжн 2.
Відправлено через 11 хвилин 31 секунду: Ramiras
Чим старіший патч, тим сильніший був момент соціалізації. Тим тим "канонічніша" є гра. Починаючи з доповнення Катаклізм, якщо мені не зраджує пам'ять, вона пішла в сторону сесійної гри, оскільки основна її аудиторія стала дорослою і в людей стало менше часу на гру.
В класичному ВоВ і доповненні The burning crusade була лише одна складність рейдових підземель і вони були ще тим випробуванням. в доповненні wrath of the lich king з'явились нормальні та героїчні(підвищеної складності) рейдові підземелля.
І чим далі, тим Паче контент для людей, які не мають багато часу на гру,ставав доступнішим, і ВоВ, як на мене все більше нагадував "одиночну гру в онлайні з можливістю взаємодіяти з іншими гравцями". Я не скажу, що це погано, чи добре, бо кожен шукає свого. Так просто є. І рішення бліззів мати одночасно як "актуальну" версію доповнення так і старіші, хоч і викликані бажанням грошей, все ж приємні для гравців.
Спасибо,хоть кто-кто попытался обьяснить разницу =))Но все что я понял это в каком то из ВОВ тяжелее подземелье с боссом.
И про какие то катаклизмы и каких-то дополнениях я не секу.Я знаю есть ВОВ в библиотеке стим и есть ВОВ классик...Все что меня интересует это простые(понятные игроку,который первый раз ВОВ видит в своей жизни) обьяснения разницы между ними
Оцінити адекватно ігру на 20 лвл, тобто на бесплатній версії - неможливо. Ти не побачиш зовсім актуального контенту та не відчуєш онлайн. Бо стартові локації майже пусті, і тут нюанс не в тому що мало новачків чи взагалі мало людей качаєтся, нюанс в тому що варіативність де піти качатись після 10 лвл - ну дуууже велика.
Вов дуже крута гра, проблема в тому, що в те болото можна залізти по самі вуха, і вилізти з нього у тебе можливо не буде бажання. (Іграю +- 12 років)
Ооо, вот это ты вспомнил
ЧВ с постоянными стояльцами в чипах, тотальная коррупция с подкупом игроков и фальсификации во время голосования, альянсы двух рас против одной с бафом, слезы по сломанным заточкам и нашкрябывание денег на очередного МАУ, который тебе сломаю свои же "Враги расы"
Ооо, вот это ты вспомнил
ЧВ с постоянными стояльцами в чипах, тотальная коррупция с подкупом игроков и фальсификации во время голосования, альянсы двух рас против одной с бафом, слезы по сломанным заточкам и нашкрябывание денег на очередного МАУ, который тебе сломаю свои же "Враги расы"
А на каких серверах играл? мб пересекались
Я очень очень давно играл....так давно что мне кажеться это не правда была =)))играл лет 15 назад...я уже и всё забыл...тем более название серверов сори ))))
Важко уявити скільки ця гра буде їсти з РТ, враховуючи, що це ще й ММО. А якщо сюди додати сумнозвісну оптимізацію корейських ігор та ММО в часності, то стає справді сумно.
Важко уявити скільки ця гра буде їсти з РТ, враховуючи, що це ще й ММО. А якщо сюди додати сумнозвісну оптимізацію корейських ігор та ММО в часності, то стає справді сумно.
Lekrs
Це і є сінгл. ММОРПГ не може мати занадто захмарну графіку. Бо мморпг має враховувати багато гравців в одному евенті, в кожного з яких може бути середньо-статистичний комп. Тай навіть на гарних конфігах, коли 100 умовних гравців роблять рандомну анімацію в одній видимій зоні, то це стрес-тест для будь-якого ПК.
Остання велика мморпг на моїй пам'яті це Throne of Liberty. А це так, звичайний сінгл. Фпс буде нормальний.
Перше що нагуглив