Kingdom Come: Deliverance II

Игры для ПК, консолей и прочих платформ
Відповісти
Автор
Повідомлення
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Нарешті вийшов трейлер і анонс з коментарями розробників і акторів.
Судячи з трейлеру, атмосферність не зіпсували, додались арбалети і зачаткова стрілецька зброя, цікаво :)
Хто ще чекає? :rolleyes: Першу проходив кілька разів, в тому числі на хардкорі з дісадвантаджами на крихкі кістки, здається, і сомнамбулізм, коли прокидаєшься фіг зна де в скирті сіна, а мінікарти з розташуванням то немає :gigi:


Prescott
Member
Аватар користувача
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Ну надо брать, что тут думать)
VovaII
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Першу так і не осилив пройти. Щось відволікло. Але, оскільки дуже подобаються дрібні деталі — памятаю, як дуже здивувало і принесло купу емоцій, збите стрілою з дерева пташине гніздо, в якому віявилась золота цепочка з кулоном на солідну суму грошей.
А! Згадав. — В іграх не люблю махання на мечах, бо як правило зброю ніяк не відчуваш. Якийсь набір рухів, результат яких спостерігаєшь постфактум... А в цій грі, махання на мечах — це просто верх садо-мазо. Добре що лук є. Але його дають не зразу. І на початку, єдине що лишається — дивитись як гинуть твої близькі і односельці і тікати, тікати, тікати...

GreenMile
А ви стрімили хоч якесь із своїх повторних проходжень? Тобто не перше, а вже друге чи третє, коли вже знали що в грі і як? Поділіться посиланням?
Дякую.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

VovaII: 27.07.2024 20:31 А ви стрімили хоч якесь із своїх повторних проходжень? Тобто не перше, а вже друге чи третє, коли вже знали що в грі і як? Поділіться посиланням?
Дякую.
Нє, я не по цим справам, проходив чисто для себе фор фан, бо перше проходження під кінець було занадто легким вже.
Дісадвантеджі реально дуже круто впливають на стиль гри, якщо в звичайному режимі на мечах можна розмотати будь-яку кількість супротивників, справа лише часу і правильних маневрів на місцевості, то, наприклад, при гемофілії з пропущеного одразу отримуєте кровотечу і все, якщо трохи забарився у бою - стік кров'ю і помер, або якщо чахотка, то нема стаміни, два рази мечем махнув і все, стоїш хекаєш :gigi:
DiGiTaL
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Пройшов першу, але задоволення не отримав, душна гра
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

DiGiTaL: 20.08.2024 16:27 первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешер :)
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile: 20.08.2024 18:04
DiGiTaL: 20.08.2024 16:27 первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
А шо не так з бойовкою?
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

AFU_power: 20.08.2024 18:19
GreenMile: 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою?
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.
Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором середньовіччя і майстерністю володіння зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile: 20.08.2024 18:32
AFU_power: 20.08.2024 18:19
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.
Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором сереньовіччя і ударами зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.
тоді була б непогана опція вимикати цю ускладнену бойову, хто хоче просимулюватись в середньовіччі, подивитись сюжет, але не поглиблюватись в цю бойову систему, яка може для когось інтуітивна, але для мене взагалі не інтуітивна зовсім, рухи противників мені ніяк не підказували з якої сторони бити чи відбивати. Десь на середині гри мені довелось вмикати год мод, бо не вдавалось мені зовсім. Зараз уже наче є моди на гру, які спрощують бойову систему.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Новий тізер виклали :)



Відправлено через 10 хвилин 38 секунд:
AFU_power: 20.08.2024 18:35
GreenMile: 20.08.2024 18:32 Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором сереньовіччя і ударами зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.
тоді була б непогана опція вимикати цю ускладнену бойову, хто хоче просимулюватись в середньовіччі, подивитись сюжет, але не поглиблюватись в цю бойову систему, яка може для когось інтуітивна, але для мене взагалі не інтуітивна зовсім, рухи противників мені ніяк не підказували з якої сторони бити чи відбивати. Десь на середині гри мені довелось вмикати год мод, бо не вдавалось мені зовсім. Зараз уже наче є моди на гру, які спрощують бойову систему.
Можливо, можна було зробити рівень складності "тільки сюжет", але розробники вирішили інакше і я не можу сказати, що вони не праві, бо це гра, в якій ви повинні не стільки персонажа прокачувати, скільки себе і свої руки. В цьому і є фішка цієї гри, за це її обожнюють і ненавидять :dontknow:
Я теж на початку плювався на бойовку, коли годинами задрачував тренувальні бої, або раз за разом у пролозі вигрібав по писку від місцевих гопніків у бійці один проти трьох, чи скільки їх там було. А потім подумав, от де ви в реальному житті можете наваляти трьом вуличним розбишакам просто так нічого не вміючи? Отож.
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

GreenMile
Розумію, але я за це і не люблю солси, і ккд. Це ігри, які призначені для твого приниження і ти там постійно повинен отримувати пілюліну. Я люблю ігри, де ти ван мен армі. А для любителів пострвждати, а такі є, то вже краще більші рівні складності.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

А от і трохи геймплею підвезли :rotate:

Відповісти