Последние статьи и обзоры
Новости
Kingdom Come: Deliverance II
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
Нарешті вийшов трейлер і анонс з коментарями розробників і акторів.
Судячи з трейлеру, атмосферність не зіпсували, додались арбалети і зачаткова стрілецька зброя, цікаво
Хто ще чекає? Першу проходив кілька разів, в тому числі на хардкорі з дісадвантаджами на крихкі кістки, здається, і сомнамбулізм, коли прокидаєшься фіг зна де в скирті сіна, а мінікарти з розташуванням то немає
Судячи з трейлеру, атмосферність не зіпсували, додались арбалети і зачаткова стрілецька зброя, цікаво
Хто ще чекає? Першу проходив кілька разів, в тому числі на хардкорі з дісадвантаджами на крихкі кістки, здається, і сомнамбулізм, коли прокидаєшься фіг зна де в скирті сіна, а мінікарти з розташуванням то немає
-
Prescott
Member
- Откуда: Dnipro
Ну надо брать, что тут думать)
-
VovaII
Member
Першу так і не осилив пройти. Щось відволікло. Але, оскільки дуже подобаються дрібні деталі — памятаю, як дуже здивувало і принесло купу емоцій, збите стрілою з дерева пташине гніздо, в якому віявилась золота цепочка з кулоном на солідну суму грошей.
А! Згадав. — В іграх не люблю махання на мечах, бо як правило зброю ніяк не відчуваш. Якийсь набір рухів, результат яких спостерігаєшь постфактум... А в цій грі, махання на мечах — це просто верх садо-мазо. Добре що лук є. Але його дають не зразу. І на початку, єдине що лишається — дивитись як гинуть твої близькі і односельці і тікати, тікати, тікати...
GreenMile
А ви стрімили хоч якесь із своїх повторних проходжень? Тобто не перше, а вже друге чи третє, коли вже знали що в грі і як? Поділіться посиланням?
Дякую.
А! Згадав. — В іграх не люблю махання на мечах, бо як правило зброю ніяк не відчуваш. Якийсь набір рухів, результат яких спостерігаєшь постфактум... А в цій грі, махання на мечах — це просто верх садо-мазо. Добре що лук є. Але його дають не зразу. І на початку, єдине що лишається — дивитись як гинуть твої близькі і односельці і тікати, тікати, тікати...
GreenMile
А ви стрімили хоч якесь із своїх повторних проходжень? Тобто не перше, а вже друге чи третє, коли вже знали що в грі і як? Поділіться посиланням?
Дякую.
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
Нє, я не по цим справам, проходив чисто для себе фор фан, бо перше проходження під кінець було занадто легким вже.VovaII: ↑ 27.07.2024 20:31 А ви стрімили хоч якесь із своїх повторних проходжень? Тобто не перше, а вже друге чи третє, коли вже знали що в грі і як? Поділіться посиланням?
Дякую.
Дісадвантеджі реально дуже круто впливають на стиль гри, якщо в звичайному режимі на мечах можна розмотати будь-яку кількість супротивників, справа лише часу і правильних маневрів на місцевості, то, наприклад, при гемофілії з пропущеного одразу отримуєте кровотечу і все, якщо трохи забарився у бою - стік кров'ю і помер, або якщо чахотка, то нема стаміни, два рази мечем махнув і все, стоїш хекаєш
-
DiGiTaL
Member
первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
посмотрим как с этим будет во второй части
-
AFU_power
Member
Пройшов першу, але задоволення не отримав, душна гра
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешерDiGiTaL: ↑ 20.08.2024 16:27 первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
-
AFU_power
Member
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04А шо не так з бойовкою?DiGiTaL: ↑ 20.08.2024 16:27 первая часть топчик, ей бы еще нормальную человеческую боёвку, цены бы не было
посмотрим как с этим будет во второй части
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором середньовіччя і майстерністю володіння зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.AFU_power: ↑ 20.08.2024 18:19вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою?
-
AFU_power
Member
тоді була б непогана опція вимикати цю ускладнену бойову, хто хоче просимулюватись в середньовіччі, подивитись сюжет, але не поглиблюватись в цю бойову систему, яка може для когось інтуітивна, але для мене взагалі не інтуітивна зовсім, рухи противників мені ніяк не підказували з якої сторони бити чи відбивати. Десь на середині гри мені довелось вмикати год мод, бо не вдавалось мені зовсім. Зараз уже наче є моди на гру, які спрощують бойову систему.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:32Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором сереньовіччя і ударами зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.AFU_power: ↑ 20.08.2024 18:19
вона перевантажена непотрібним, наприклад цими напрямками ударів, яких 6. Тим що залежно від типу зброї в тебе кардинально інші удари з різних напрямків, з різним дамагом, замість поділення легкий/тяжкий удар. Достатньо було зробити таймінг систему для відслідковування рухів противників, як в солс лайк, а не напрямкову.
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
Новий тізер виклали
Відправлено через 10 хвилин 38 секунд:
Я теж на початку плювався на бойовку, коли годинами задрачував тренувальні бої, або раз за разом у пролозі вигрібав по писку від місцевих гопніків у бійці один проти трьох, чи скільки їх там було. А потім подумав, от де ви в реальному житті можете наваляти трьом вуличним розбишакам просто так нічого не вміючи? Отож.
Відправлено через 10 хвилин 38 секунд:
Можливо, можна було зробити рівень складності "тільки сюжет", але розробники вирішили інакше і я не можу сказати, що вони не праві, бо це гра, в якій ви повинні не стільки персонажа прокачувати, скільки себе і свої руки. В цьому і є фішка цієї гри, за це її обожнюють і ненавидятьAFU_power: ↑ 20.08.2024 18:35тоді була б непогана опція вимикати цю ускладнену бойову, хто хоче просимулюватись в середньовіччі, подивитись сюжет, але не поглиблюватись в цю бойову систему, яка може для когось інтуітивна, але для мене взагалі не інтуітивна зовсім, рухи противників мені ніяк не підказували з якої сторони бити чи відбивати. Десь на середині гри мені довелось вмикати год мод, бо не вдавалось мені зовсім. Зараз уже наче є моди на гру, які спрощують бойову систему.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:32 Я зрозумів, про що ви, але не згоден, бо тоді бойовка була б взагалі ніяка по відношенню до самої гри, бо солслайк бойовка то зовсім не симулятор махання мечем, а просто "клікай@рубай", яка підходить для екшнРПГ, але взагалі не в'яжеться із симулятором сереньовіччя і ударами зброєю. Тобто як раз наближена до реальності. Подивіться на той же Mordhau, наприклад, там бойовка також напрямкова, хоча дещо простіша, на мою думку.
Я теж на початку плювався на бойовку, коли годинами задрачував тренувальні бої, або раз за разом у пролозі вигрібав по писку від місцевих гопніків у бійці один проти трьох, чи скільки їх там було. А потім подумав, от де ви в реальному житті можете наваляти трьом вуличним розбишакам просто так нічого не вміючи? Отож.
-
AFU_power
Member
GreenMile
Розумію, але я за це і не люблю солси, і ккд. Це ігри, які призначені для твого приниження і ти там постійно повинен отримувати пілюліну. Я люблю ігри, де ти ван мен армі. А для любителів пострвждати, а такі є, то вже краще більші рівні складності.
Розумію, але я за це і не люблю солси, і ккд. Це ігри, які призначені для твого приниження і ти там постійно повинен отримувати пілюліну. Я люблю ігри, де ти ван мен армі. А для любителів пострвждати, а такі є, то вже краще більші рівні складності.
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
А от і трохи геймплею підвезли
-
Vpupkin
Member
- Откуда: Dnipro
А я ніяк першу не пройд, все ніколи і ніначому.
-
VovaII
Member
Подивився огляд, що зацікавило:
1) Не обов'язково проходити першу частину. Дії відбуваються в іншій місцині і прокачуватись доводиться заново.
2) Кажуть систему бою на мечах/топорах трохи зоптимізували. І не тільки трохи спростили, але й таймінги підкрутили так, що меч/топор відчуваються краще. (Точку прицілювання для лука/артбалета/пищалі — не повернули))).
3) Варіння ліків і шнапсу теж якось зробили зручнішими. Але потрібно буде дивитись. А то запам'ятовувати рецепти на пам'ять геть не хочеться. А їх чимало.
4) Додали ще перків. Доведеться почитати.
А загалом: схоже знов доведеться проходити із "фальш стартом". — Тобто пограти в гру декілька годин/днів, зорієнтуватись, і почати гру спочатку.
Є ще варіант: зберегтися після прологу. Але не факт, що не захочу інший баланс ГГ.
Лишилось розібратись як там DLSS4 застосувати, для 3080...
1) Не обов'язково проходити першу частину. Дії відбуваються в іншій місцині і прокачуватись доводиться заново.
2) Кажуть систему бою на мечах/топорах трохи зоптимізували. І не тільки трохи спростили, але й таймінги підкрутили так, що меч/топор відчуваються краще. (Точку прицілювання для лука/артбалета/пищалі — не повернули))).
3) Варіння ліків і шнапсу теж якось зробили зручнішими. Але потрібно буде дивитись. А то запам'ятовувати рецепти на пам'ять геть не хочеться. А їх чимало.
4) Додали ще перків. Доведеться почитати.
А загалом: схоже знов доведеться проходити із "фальш стартом". — Тобто пограти в гру декілька годин/днів, зорієнтуватись, і почати гру спочатку.
Є ще варіант: зберегтися після прологу. Але не факт, що не захочу інший баланс ГГ.
Лишилось розібратись як там DLSS4 застосувати, для 3080...
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Все не так. Власне, що вона не складна, а "душна" і "ватна". Взагалі, від бойовки, що має стаміну, нічого доброго чекати не доводиться. Але тут змогли "перевершити" навіть симулятори перекатів.GreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешер
Грав не багато, але весь алгоритм зводиться до наступного: чекаєм удару, при зеленому центрі - ПКП після чого одразу ж ЛКМ. Повторити до перемоги. В бою зі скіловим ворогом, підозрюю, це буде просто "обмін блоками" з рідкими влучаннями, коли вдасться змінити напрямок контрудару.
На самому початку зустрів 2 розбійників. З 1 розібрався швидко, а 2й трохи мав заліза на собі, то булава зламалась прямо посеред бою. Це при 100% влучань йому в довбешку (а не щит). Ще 1 "прекрасна" механіка.
-
Торба лиха
Junior
Пограв трохи , не сподобалась!
Графіка хороша
Бої це піпець .
Куча всього шо мені непотрібно .
Графіка хороша
Бої це піпець .
Куча всього шо мені непотрібно .
-
KoB6acKa
Member
- Откуда: Kharkiv
В першу не грав, бої в другій норм.
-
GreenMile
Member
- Откуда: Київ
Після цього ваша думка втрачає будь-який сенс. Чи ви вважаєте, що вам на початку гри має бути складно одразу? Там саме смачне проявляється в турнірах або коли бій один проти 2-3-4 супротивників і там треба думати не тільки коли блокати і коли бити, а і як на свою користь використати переваги ландшаіфту, дерева, споруди і так далі, а то вас просто розмотають. Або як діяти проти різної зброї у супротивника. Це, все-таки гра із закосом під реальність, а не вийшов один проти 20-ти і всіх розмотав, за 10 тисяч кліків ЛКМ.Геральт: ↑ 08.02.2025 11:18Грав не багатоGreenMile: ↑ 20.08.2024 18:04 А шо не так з бойовкою? Вона там як раз така як треба складна і така, що потребує концентрації на рухах супротивника, інакше то буде якийсь черговий нудний клікер-слешер
Я проходив кілька разів, в тому числі кілька разів на хадрдмоді з різними дісавантеджами, наприклад, там, де пропущений одразу вішає вам кровотечу, не встигли бій завершити швидко - привіт, стікли кров'ю
Як я там колись казав вище - це просто не ваша гра, грайте в Год оф Вар, там все як ви любите - клікай@перекочуйся, думати взагалі не треба