Последние статьи и обзоры
Новости
Ghost of Tsushima (PC) | 2024
-
Shaolin_Style
Member
- Откуда: Wakanda
снова не бладборн: https://store.steampowered.com/app/2215 ... CTORS_CUT/
Из плюсов, есть ко-оп мультиплеер, у АС его нет. Довольно низкая продолжительность (если не гоняться за лисицей по всей карте). Хороший геймплей и возможность резать в капусту монголов по всей феодальной Японии.
-
daesz
Member
Кому потрібен бладборн, якщо сабж краще. Жду
-
Shaolin_Style
Member
- Откуда: Wakanda
Я всё еще верю во вторую часть. Порт на РС в той или иной мере гарантирует её приближениеdaesz: ↑ 06.03.2024 19:10 Кому потрібен бладборн, якщо сабж краще. Жду
Монголов резать это мы всегда готовы
-
snegurrrka
Member
- Откуда: Kyiv
Гра на PS5 сподобалася навіть дуже, але під кінець втомився повністю все зачищати і в результаті воно того не варте було в плані інших варіантів кінцівки чи чогось такого. Краще б грав максимально природньо - куди вітер завів, ті активності і виконав, в такому випадку гра дуже класно побудована
Та й DLC острів краще не проходити рано, а залишити на після проходження основної кампанії чи десь ближче до її завершення.
Та й DLC острів краще не проходити рано, а залишити на після проходження основної кампанії чи десь ближче до її завершення.
-
Spiryt
Member
- Откуда: Киев
Игра хороша пока походишь основной сюжет и доп задания второстепенных персонажей. Зачистка знаков вопросов, на уровне асассинов, или даже хуже
-
Draqoon
Member
- Откуда: КиyB
Як воно може бути на рівні ассасинів чи гірше якщо тут боївка краща за всі асасини 2-3 удари і смерть героя чи ворога, достатньо можливостей для швидкої ліквідації ворога в бою.
-
Prescott
Member
- Откуда: Dnipro
Надо брать.
-
7mindfields
Member
Без варіантів, теж чекав вихід на pc
-
AFU_power
Member
Доступне предзавантаження в стім, буде доступна завтра о шостій вечора
-
Dremjke
Member
- Откуда: Україна
Боївка краща, ніж в АС, сюжет цікавіший, японський сеттінг цікавий, у всьому іншому це дженерік дрAчильня від Sony.Draqoon: ↑ 07.03.2024 11:57Як воно може бути на рівні ассасинів чи гірше якщо тут боївка краща за всі асасини
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Спробував. Бігав поки що мало, висновки робити зарано. Але графіка/анімації м'яко кажучи, не сучасні, аж віє від них старовиною. На відміну від тої ж Horizon. Ну, але то таке. Ігроладу поки що толком не бачив, постійна балаканина. Боївка якась дивна. Захоплення ворога, я так розумію, не має. Тому значну частину "пропущених" мабуть потрібно буде завдячувати кривій камері. Сюжету в перші півгод аж забагато, але цікавий. По швидкодії без претензій, гра літає.
-
AFU_power
Member
На рахунок пропущених в аудіовізуалізації можна поставити щоб тяжкі атаки мали більший значок та лучники які готуються вистрілити мали значок попередження, навіть за межами екрануГеральт: ↑ 18.05.2024 08:27 Спробував. Бігав поки що мало, висновки робити зарано. Але графіка/анімації м'яко кажучи, не сучасні, аж віє від них старовиною. На відміну від тої ж Horizon. Ну, але то таке. Ігроладу поки що толком не бачив, постійна балаканина. Боївка якась дивна. Захоплення ворога, я так розумію, не має. Тому значну частину "пропущених" мабуть потрібно буде завдячувати кривій камері. Сюжету в перші півгод аж забагато, але цікавий. По швидкодії без претензій, гра літає.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
В ній якось кат-сцени можна пропускати?
-
AFU_power
Member
Геральт
нажаль ні, уже 35 годин награв, не пропускаються(
нажаль ні, уже 35 годин награв, не пропускаються(
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Таки не можна по нормальному скіпнути кат-сцени. Рестартнув гру на іншій складності і знову ті ролики дивитись...маразм.
Можна стягнути сейв з NG+ і там вже ніби пропускати можна, але то так собі варіант.
Ще трохи вибішує вбоге консольне управління. От чому не можна було стійки призначити на 1-4, а метальну на 5-8? В результаті тими стійками не користуюсь, бо 2 кнопки то задовго.
До речі, натрапив на непоганий рішейд
Чіткіша картинка, темніші приміщення (лут краще видно), рекомендую.
Можна стягнути сейв з NG+ і там вже ніби пропускати можна, але то так собі варіант.
Ще трохи вибішує вбоге консольне управління. От чому не можна було стійки призначити на 1-4, а метальну на 5-8? В результаті тими стійками не користуюсь, бо 2 кнопки то задовго.
До речі, натрапив на непоганий рішейд
Чіткіша картинка, темніші приміщення (лут краще видно), рекомендую.
- спойлер
-
AFU_power
Member
Геральт
Та якось зі стійками питань не виникало, я їх міняю майже не після кожного удару
Та якось зі стійками питань не виникало, я їх міняю майже не після кожного удару
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
AFU_power
Не знаю, мені на клавіатурі геть не зручно. Сама по собі боївка легка, але оте піаніно на клавіатурі...
Гра під джойстик заточена, щоб там хто не казав. І при портуванні так і лишилась під джойстик. Вони мабуть просто перебіндили кнопки з джойстика на клаву, а могли б змінити саму схему. Мав би якусь модну клаву, то можна було б самому скриптами хоча б частково виправити. Але вже як є.
Не знаю, мені на клавіатурі геть не зручно. Сама по собі боївка легка, але оте піаніно на клавіатурі...
Гра під джойстик заточена, щоб там хто не казав. І при портуванні так і лишилась під джойстик. Вони мабуть просто перебіндили кнопки з джойстика на клаву, а могли б змінити саму схему. Мав би якусь модну клаву, то можна було б самому скриптами хоча б частково виправити. Але вже як є.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Мордувався з якимось капітаном, мордувався...плюнув і перебіндив блок на ПКМ, ухиляння на SPACE, важкий удар на Q.
(Заодно вітерець на P, бо інколи промахувався по кнопці F і ножі при подорожі кидав).
Пройшов того капітана з 2ї спроби.
(Заодно вітерець на P, бо інколи промахувався по кнопці F і ножі при подорожі кидав).
Пройшов того капітана з 2ї спроби.
-
Draqoon
Member
- Откуда: КиyB
-
MessiaH
Member
геймплейно и сюжетно шикарна, визуально очень слабо и оптимизация просто дно при такой картинке