Змагаймось в нашій команді Folding@Home!

Обсуждение программ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Я так и поступаю. Стараюсь чтобы минимум 2 задания (будь-то на видеокартах или видеокарта или процессор) выполнилось полностью.
ShaggY
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

С такой системы, в сутки даже при 3-4 часах работы должно быть тысяч 10 очков, не меньше.
Напишите какие задания вы получаете и какой шрг выполнения задачи для процессора и видеокарты.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Что такое шаг выполнения задачи? Моя основаня система это Windows 7 x64 Ultimate
ShaggY
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

это 1 процент выполнения задания или же в программе это написано как estimated tpf - Time Per Frame.
Значение это, может зависеть от загруженности процессора другими задачами, частоты и задания.
Между разными ОС Microsoft, не замечал разницы в скорости расчетов.

На Юникс системах и маках (которые и есть тоже юникс), с процессора можна выжать чуть больше, но больше эфективность все равно у видеокарт.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

ShaggY:это 1 процент выполнения задания или же в программе это написано как estimated tpf - Time Per Frame.
Значение это, может зависеть от загруженности процессора другими задачами, частоты и задания.
Между разными ОС Microsoft, не замечал разницы в скорости расчетов.

На Юникс системах и маках (которые и есть тоже юникс), с процессора можна выжать чуть больше, но больше эфективность все равно у видеокарт.
Вкладення
Folding.jpg
ShaggY
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Судя по скрину, 1049* не самые удачные задачипо количеству очков.
Возможно нужно поставить другие параметры слота, к примеру advanced.
Кстати, их же для каждой видеокарты нужно прописывать.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Я для каждой и установил (advanced). Я только теперь увидел, что это скрин относящийся к процессору (слот 00). видеокарты 01 и 02.
ShaggY
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

как раз таки, на экране задача с ядром 21, а это ядро видеокарты.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Увидел. Понял.

Добавлено через 15 минут 31 секунду:
Уважаемые коллеги по фолдингу. Помогите ценным советом или прямыми инструкциями как Линукс Ubuntu 14.04 LTS заставить видеть (а значит и нагрузить) 2 видеокарты (GTX 970). Вторую неделю бьюсь над решением и никак :weep: . Очень хочу фолдить на Линуксе. Заранее благодарю неравнодушных.
ShaggY
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

Shustrick
А эту инструкцию пробовали?
http://www.techpowerup.com/forums/threa ... us.208199/" target="_blank
там про 15-ку, но все равно.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Скачаю и установлю эту систему. Проверю на собственном опыте эту ссылку. Не отступлю от мечты! Спасибо за ссылку.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Shustrick
Вітаю тебе у нашій команді і вдячний що вирішив допомагати проекту. :beer:
Нажаль (через хворобу) я пропустив твої перші пости, тож постараюсь допомогти як зможу.
1. Перш за все тре взнати чи виробив ти паскей (див. тут, тут і п. г нижче) - без нього небудуть нараховувати бонуси - а це в багато разів збільшує кількість очок за завдання. Все тому що:
а) Очки нараховуються за кожну здану задачу. Задачі є різні, одні довше рахуються, інші швидше на тому ж залізі. Без бонусів очки за задачу мізерні - це т.зв основа - вона навіть не пропорційна ресурсам потраченим на обрахунок.
б) Бонус - це множник, який збільшує очки за швидкість рішення задачі. Наприклад, якщо туж задачу здати (важливий саме момент відправки на сервері) в 4 рази швидше, то за неї отримуєш у 2 рази більше очок (формула: множник=корінь квадраний швидкості). Головне ЗДАТИ задачу поскорше, та щей не пізніше певного часу, після якого жодних бонусів не буде, тільки основа. Звичайно, хто має у 4 рази швидше залізо, встигне за той же час здати у 4 рази більше задач. Але з врахування бонусу він отримає у 8 раз більше очок. У 9 раз сильніше залізо за той же час приносить у 27 раз більше очок ))
в) тре рахувати задачі так щоб не було перерв в розрахунках - інакше сильно впадуть бонуси. Тому краще настроїтись на коротші задачі але встигати їх здати. Тре фіксувати т.зв TPF (time per frame - час обрахунку 1% задачі) для даного номера задачі для даного задіза на даній частоті. Настройки тобі підказали вище, але перепробуй щоб настроїтись на вигідніші для тебе задачі. Можливо краще буде рахувати постійно на 1-й розігнаній відясі ніж перервами на 2-х не розігнаних.
г) паскей тре створити - зареєструватись на спеціальній сторінці офіційного сайту вказавши пошту на яку отримає код. Його нікому не показуй - він тільки твій і не залежить від імені в фолдингу. Його призначення - твоя репутація. Його тре вписувати в настроках клієнта поряд з номером команди і своїм іменем. Якщо ти будеш вчасно здавати задачі, і через глюки заліза чи інтернету портитмеш меньше 20% задач то тобі нараховують бонуси за швидкість. Отримана на даний паскей, але нездана задача, вважається спорченою і зменшує рейтинг даного паскея. Напочатку, для нараховування бонусів необхідно успішно здати 10 задач, які пораховані під твоїм іменем і цим паскеєм. Оскільки відеозадачі довго рахуються, то краще тих 10 задач порахувати в проекті NaCl на процесорі - вони дуже швидко рахуються.
2. Щодо вірного використання заліза - відеокарта 970 приносять мінімум 250тис очок в добу (PPD - point per day), деколи 400тис. Але вони вимагають вільних ядер процесора, одного, деколи два, на кожну відяху. І то вільних фізичних ядер, не гіпертрейдінгових потоків. Це тому що для обрахунку на відясі йде підготовка даних на проці, передача на відяху, і перевірка результатів кожних 15 хв на наявність збоїв в обрахунках). При обрахунку на відясі, ядра процесора (1 чи 2 на кожну відеокарту) мають бути повністю вільні і не займатись іншими задачами (браузери, відео і т.п.), тому що-відволікання постійно занятого ядра на 1 % зменшує швидкість ядра на 10-20% (через переключення кешів ядро простоює). Зарашні відяхи такі потужні, що вимагають дуже потужних і ефективних ядер проца для загрузки карти даними, щбб вона не простоювала і не втрачала бонуси. Зараз вже використовують деколи 2 ядра на одну потужну карту. Але воно цього вартує - різко зростають бонуси за задачу. Щоб зменшити втрати через переключення потоків використовують лінукс, Win 10, а ще краще спеціальними прогами (Process Lasso) автоматично виділяти для процесу fahcore_XX запас ядер і підвищувати їх приорітет.
Процесори, навіть багато ядерні - зараз приносять дуже мало очок, а якщо є потужна відяха, то обрахунки на проці тільки тормозитиме відяху. Тому краще повністю припинити розрахунки на проці - головне виділити ресурси для відях - а вони вже нарахують багато. Заодно система не тормозитиме. І ще раз наголошую, головні фізичні ядра, додаткові гіпертрейдінгові потоки для відеокарт нічого не дають - вони корисні лише для задач, спеціально оптимізованих, типу обобки відео, рендер і т.п., а також фолдингу виключно на проці, але це сильно тормозить стстему і.п.
3. Для обрахунку на відясі вклієнті фолдингу тре вказати повзунок режиму вправо - безперервна робота клієнта (інакше клієнт не буде рахувати в паузі -тобто через певний час неактивності). Також, часто, тре щоб клієнт фолдингу Не був встановлений як сервіс - часто (залежить від версії відеодрайвера) OpenCL може незапускатись як сервіс. Тоді клієнт фолдингу тре перевстановити як автозупуск при вході користувача.
Для обрахунку на Geforce потрібен OpenCL-Cuda, вона йде в комплекті з драйвером PhysX - його можна встановити окремо або в пакеті з драйвером Geforce. Також для обрахунку необхідно відключити SLI. Деколи, для запуску Cudа необхідно:
а. Щоб були відсутні чужі відеокарти -неНвідії (АМД,Інтел), або щоб чужі карти вони були неосновними (тобто щоб до них не був підключений монітор, на який виводиться основний робочий стіл).
б. щоб відяха нвідії, яка буде вести розрахунки, була включена (монітор має бути підключений до неї, інакше драйвер відправить її в сон). Це не завжди, якщо в панелі управління драйвером відяхи вказати режим роботи Висока продуктивність замість Адаптивнмй, то відяха має працювати навіть без монітора.
в. Деколи тре в панелі управління нвідії вказати що PhysX процесором були обидві карти нвідії (або авто), інакше драйвер може виділити лише одну конкретну.
Для прискорення обрахунку на відеокарті тре:
а. Відключити скрінсейвери. б. включити в панелі управліняя відеокартою режим максимальної потужності, щоб вона не скидувала частоту в режим 2Д. в. Якщо дозволяє ОХОЛОДЖЕННЯ і блок живлення краще розігнати, або хоча б збільшити ліміт живлення карти. Для цього є Afterrburner, Nvidia inspector і ін. Тут важливо перевіряти стабільність роботи карти-gpu тест OCCT 4.4.1 з включеним пошуком помилок мінімум 10хв, і слідкувати чи не збиваються задачі у фолдингу - він дуже чутливий доглюків заліза і викидає задачу з появою помилки hardware error у журналі. Память відео розганяти не бажано - у фолдингу вона не важлива. г. Кажуть, що у Віндовсі можливе падіння швидкості ядер проца через їх постійне переключення між спокоєм-завантаженнням (щоб краще розподілити навантаження між ядрами система переносить потоки по всіх ядрах, з занятого на вільне, а те переводить на нижчу частоту, або взагалі паркує.) тому краще відключати парковку ядер (в біосі або в додаткових настроках схеми електроживлення в панелі управління вінди)
Не спіши обновляти драйвер відяхи - вони часто при обновленні стають нестабільні в розрахунках чи повільніші.
Щоб не тормозив перегляд відео може потрібно відключити апаратне прискорення відео в плеєрах і браузерах.
В мене було що через Chrome сипались (пошкоджувались) задачі відеокарт через те що Chrome декодував відео на відясі, хоча для цього хватає і одного-двох ядер проца.
Востаннє редагувалось 25.04.2016 23:12 користувачем ronemun, всього редагувалось 6 разів.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Ого, инфы! Спасибо. Кое-что уже сделал (Passkey). Я уже сам понял, что процессор намного уступает в произведении расчетов чем видеокарта (поэтому у меня их две :rotate: ). Вопрос: как запретить расчеты на процессоре? т.е. выключить его из работы тем самым перераспределить его мощность между 2-мя видеокартами? Я бы легко выделил бы по 2 ядра на карту. Остальные бы пользовался бы для серфинга в Интеренете.
Еще момент. На Виндоус 7 все настроено и работает успешно (относительно). Параллельно установлен Линукс Убунту. Но там все сложнее. Система тупо не видит видеокарты. Ни одной. Вот мне тут дали линк на инструкции по устранению этого. Буду пробовать.

Спасибо за инструктаж. Драйвера для PhysX установлю. Не знал об этом.
Кстати по поводу Estimated TPF. Для видеокарт у меня это усреднено до 2 мин. на 1% задачи. Для процессора это 5 мин. и более на 1% задачи.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Якщо б в тебе був прокачаний паскей то кожна твоя карта давал б по 30-50 тис очок за 1 задачу. Може ти не вказав його в клієнті.
видали слот cpu повністю зі списку слотів в настроках клієнта. Тоді процес розрахунку на проці має сам видалитись.
використовуй проц лише для підкачки паскея (хоча простіше новий паскей прокачати вказавши нову пошту при тому ж імені) в проекті NaCl (див вище).

Якщо в тебе в системі буде лишатись вільних 3 ядра проца (фізичних) то особливих перерозподілів не потрібно, але врахуй що відеоперегляд (плеєр - браузер) може загрузити всі ядра, тому краще обмеж ці проги 2-3 ядрами (наприклад ядра 0-2-4) прогами типу ProcessLasso - ці проги автоматично будуть запускатись і виставляти потрібні обмеження лівим прогам. Решту ядер будуть розподілятись на фолдинг, але тре дивитись які саме ядра, тому що клієнт фолдингу теж любить відеоядра закріпляти за 1-2 ядрами проца і зменшувати їм пріоритет. З прогами типу ProcessLasso тре користуватись акуратно, без фанатизму, і ні в якому разі не обмежувати системні процеси чи інші ресурсоємнісні проги (ігри і т.п) - можливі тормоза і навіть вильоти системи. Обмежуй тільки проги типу плеєра, браузера, скайпа - виділи для них певну групу ядер - а система сама їх поділить між ними. Обмеження стосуються тільки цих прог - вони не зможуть займати інші ядра, зате інші проги зможуть займати їх ядра, якщо вони вільні Якщо думаєш рахувати на одній карті приодночасній ігрі на іншій то краще виділити для ігри ядра які не співпадають з виділеними під фолдинг, но для одного клієнта фолдингу потрібно не більше 2х ядер (фізичних). Звичайно, при ігрі на одній з карт тре відповідний слот ставити на паузу - щоб не портити ні ігру ні фолдинг.

Увага!!!
1 У віндовсі номерація ядер йде в такому порядку: спочаику йде номер фізичного ядра, а гіпертрейдінгове, якщо воно є, йде за ним. І так далі.
2. Немає ніякого сенсу закріпляти за якоюсь прогою тільки логічне ядро без врахування його фізичного ядра томущо логічне (ГТ) ядро нічого не варте без фізичного. Закріплення йде перш за все за фізичними ядрами.

... поводу Estimated TPF. Для видеокарт у меня это усреднено до 2 мин. на 1% задачи.

зараз клієнт більш-менш вірно рахує т.зв PPD відповідно TPF, краще перевіряти ці дані тут, деякі нові (бета) задачі тре шукати в загальному списку тут
Звертай увагу на розмір кроку в журналі (відстань часова між кроками), тому що Клієнт може рахувати середній крок враховуючи паузи

щодо бонусів:
якщо ти отримав задачу не вказавши в настроках паскей, то бонусів за її здачу не буде-лише основа. Не допоможе навіть перезагрузка клієнта - при запуску клієнта спочатку продовжують дораховуватись попередньо отримані задачі. Щоб повністю збити задачу тре поставити її слот на паузу (в лицьовій панелі клієнта в списку слотів-пристроїв виділити даний правою клавою миші-Пауза), почекати коли клієнт зупинить процес даного слота, далі перейти в папку з проектами, там в папку Work, а в ній стерти папку з номер задачі яку в даний момент виконував даний слот (див. список задач під списком слотів - вони взаємоповязані). Ця підказка лише для експериментів, не бажано їх робити при введеному паскеї-порча його задач портить руйтинг паскея (якщо кількість спорчених задач перевалить 20% бонуси перестануть іти)

Щодо Лінукса - не думаю що там швидше рахується (бітність для відях всюди однакова -32 біт, т. зв одинарна точність), хіба що частіше проекти йдуть якісь з більшими очками або ядро OpenCL для Лінукса більш оптимізоване. В будь-якому випадку рахувати тре у реальній системі, а не віртуальній - інакше тре буде прокидувати відяхи у віртульну систему-а це ціла алхімія і втрати продуктивності.

Тому краще зосередься на постійній роботі відях, їх розгоні (але без фанатизму - без перегріву, шуму, відслоювання чіпа і т.п., ну і тільки після перевірки стабільності). Не бажано запускати задачі при значних перервах - вони зїдять всі бонуси.
Востаннє редагувалось 25.04.2016 23:57 користувачем ronemun, всього редагувалось 1 раз.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Shustrick:Скачаю и установлю эту систему. Проверю на собственном опыте эту ссылку. Не отступлю от мечты! Спасибо за ссылку.
Ссылка которубю бросили - работает и для 14-й версии Убунту. Все установилось и система видит 2 карты. Сразу же удалил слот с процессором.
через 5 мин PPD зашкалил больше 220 тысяч.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Молоток :super:
Для двох карт в середньому десь півлімона буде (сумарно)
У віндовсі так само має бути, тре було лише виключити розрахунок на проці. Заодно простіше було б гнучко управляти розподілом карт між іграми і фолдингом
Востаннє редагувалось 26.04.2016 00:24 користувачем ronemun, всього редагувалось 2 разів.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Shustrick:Скачаю и установлю эту систему. Проверю на собственном опыте эту ссылку. Не отступлю от мечты! Спасибо за ссылку.
Ссылка которубю бросили - работает и для 14-й версии Убунту. Все установилось и система видит 2 карты. Сразу же удалил слот с процессором.
через 5 мин PPD зашкалил больше 220 тысяч и в конечном итоге перевалила за 440 тыс.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Ну, тепер ми, а особливо Shaggy, зможем дочекатись перший мільярд :D
ShaggY
Member
Аватар користувача
Звідки: Киев

Повідомлення

РАд что сслочка помогла.

Shustrick
Я так понял, пасскея не быо?

Спасибо, я его особо и не жду :laugh:
Я кстати серьезно думаю либо над переходом в команду Ukraine, либо слияние с ними нашей, уже скромной команды и с сохранением названия.
В свою очердь мы дадим им, очень не плохое новое дыхание.

Хочу уже видяшку поменять, но наверное лучше подождать уже новых, на новом тех. процессе.
Shustrick
Junior
Звідки: Чернигов

Повідомлення

Я был уверен, что Passkey привязан к АЙПИ и его только 1 раз нужно вводить. А так как я 3-ды переустанавливал систему то ввел только 1-й раз, полагая что Ника и номера команды достаточно.
Кстати вчера у меня загрузилась задача на реальных 9 дней. До этого все были со старта 8 -9 дней ну а потом через 5% задания корректировалось до 2-4 часов. Эта же при 30% выполнения так и висит 8.9 дня. Впервые с таким столкнулся. PPD даже в пределах выполнения текущих задач колеблется довольно значительно. От указанных мной максимальных 440К упал до 290К. Затем снова возрос немного. Странно как по мне.
Відповісти