Змагаймось в нашій команді Folding@Home!

Обсуждение программ
Відповісти
Автор
Повідомлення
Alexsandr
Member

Повідомлення

в простейшем случае сам клинт должен иметь серверную версию для раскидывания потоков и клиентов для подчинения. тогда кластер на базе текущей сети вполне реален.
di2di
Member
Аватар користувача
Звідки: DNK

Повідомлення

на форуме TSC! Russia обсуждали давно... нельзя :(
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

SergeyR
З першим мільйоном за тиждень :super:
Ти приклад для нас. :yes:
Востаннє редагувалось 23.12.2011 17:49 користувачем ronemun, всього редагувалось 1 раз.
SergeyR
HWBOT OC Team
Звідки: Киев

Повідомлення

ronemun
:rotate:
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

hoshikuzu

100 000

дзвінких монет :)
вчора нарахував :super:
Шаженла
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

А я свои бедные 3к в день приношу команде. И возникает вопрос и зачем фолдить тем у кого комп максимум даёт 5к в день? :think:
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Денис97:А я свои бедные 3к в день приношу команде. И возникает вопрос и зачем фолдить тем у кого комп максимум даёт 5к в день? :think:
Вибач, я невірно написав. Я мав на увазі що вчора hoshikuzu перейшов поріг в 100 000.

Твоя робота не даремна. Цілком можливо, саме твій комп знайде вірну формулу для лікарства. Так було з числом Марсена на 4 міл знаків - весь світ рахував, а число знайшлов 800 МГц комп студента. Тут більш головне не очки, а виконані задачі. Головне фолдити (рухатись).
Ну а для команди твоя присутність і твої очки потрібні. Вони підтримують бойовий дух і рейтинг (самому фолдити не цікаво, необхідне бажання допомагати і здорова конкуренція в цьому). Також це притягує нових членів. Рано чи пізно для Екселя потрібен буде квантовий калькулятор, ти його отримаєш на здачу з пива, і не будеш звертати увагу на перших надцять цифр в рейтингу. :D

Нові типи задач і алгоритми спочатку тестуються на малих (малозатратних) прикладах, щоб швидко отримати результат для прикиду і аналізу. Тут використовувати потужні системи неефективно (їх не так багато, а хтось мусить розвязувати великі задачі в відведений термін). Тож без слабих систем були б неактуальні і великі.

До речі нам не хватає 5 тис очок для обгону чергової (вже 6-ї за 7 днів) команди.
Востаннє редагувалось 23.12.2011 19:46 користувачем ronemun, всього редагувалось 2 разів.
Шаженла
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

ronemun
Как я вижу новичков не сильно к нам прибавилось :-/
. Також це притягує нових членів. Рано чи пізно для Екселя потрібен буде квантовий калькулятор, ти його отримаєш на здачу з пива, і не будеш звертати увагу на перших надцять цифр в рейтингу. :D
Спасибо поддержал :gigi:
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

[quote="Денис97"]ronemun
Как я вижу новичков не сильно к нам прибавилось :-/

Ну чого ж, я наприклад. Перед тим я був Ukraine, 1,8 млн.очок мав. Але в Overclockers.ua мені сподобалась інструкція по фолдингу, ясна і повна, актуальна, з увагою до користувачів, і я вирішив допомогти з очками. Також мені подобаються малого розміру команди, щоб можна було відслідковувати прогрес всіх членів, а шукати їх на 10 сторінках таблиці по 100 стрічок кожна важкувато. Членів команди тре знати (це ж всетаки команда). У великих команд потік повідомлень на форумі, в різних темах до того ж, такий великий, що їх не осилити і вони швидко втрачають актуальність. Хіба що хтось має все це аналізувати, робити висновки і вивішувати, регулярно і завжди, а все лишнє затирати
Freddy Krueger
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Денис97
Я щитаю если комп способен дать 1кппд, то это неплохо, 100 человек = 100кппд, а если 100 чел по 5к :) . К кому незайди в профиль - 4-8 поточник +4,5Ггц :laugh:
У нас с SergeyR своего рода кукурузные очки :gigi: , т.е. намного полезнее считать обычные задания, чем БЖ. Поэтому и будет ограничение на 16 ядер.
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

Є 200+7 місце!!!

Добавлено через 3 минуты 29 секунд:
для 206-го тре 400 тис., для 205-го ще 50.
Шаженла
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

ronemun
:super: :beer:
SergeyR
HWBOT OC Team
Звідки: Киев

Повідомлення

ronemun
100к к утру выдам

Добавлено через 1 час 45 минут 56 секунд:
ronemun
208 место
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

SergeyR:
Добавлено через 1 час 45 минут 56 секунд:
ronemun
208 место
було 207-ме
Передивився стастику Forums.AMD.com - в них вже після того як ми їх перегнали хтось скинув 79 тис за раз - і вони знов вийшли вперед. Але це не надовго :gigi:
SergeyR
HWBOT OC Team
Звідки: Киев

Повідомлення

ronemun
Ясно а то смотрел кто опять запустил супер машину :-)
Нас могут и обогнать до нового года fresh_air_cooling.....
JuiZZZe
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

и снова я со своими чайниковскими вопросами :shuffle:
правильно ли я понимаю, что на винде 7 на профильном проце (с разгоном до 3,8) мне больше больше 20к за сутки не видать?
или все же есть способы получить больше (естественно кроме перехода на воду и бОльшего разгона или замены проца)? :spy:
Freddy Krueger
Member
Аватар користувача

Повідомлення

JuiZZZe:и снова я со своими чайниковскими вопросами :shuffle:
правильно ли я понимаю, что на винде 7 на профильном проце (с разгоном до 3,8) мне больше больше 20к за сутки не видать?
или все же есть способы получить больше (естественно кроме перехода на воду и бОльшего разгона или замены проца)? :spy:
20к вроде нормально.
Для большего - ставить убунту в виртуалку и ловить задания 6901, будет гдето 30к. Способ актуален до 16 января :-P
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

JuiZZZe , необхідно правильні задачі ловити ;) . Твій проц на 3,8 навіть на простих задачах (т.зв smp) №80хх спокійно видасть 30 тис. Щоб вони приходили (для 7 клінта) тре щоб smp був від 5 до 8, а в тебе якраз 8. Навіть нічо виставляти не тре. Можливо, для кращої ловлі, тре буде параметр beta вписати. В 7 клієнті це на закладці Slots, вибрати smp слот, нажати Edit, внизу Extra slot .., нажати Add, і в 2 поля вписати client-type і beta відповідно. Також є задачі 70хх, в них трохи більший ППД, але необхідно -smp від 9 до 12, а якщо smp більше ніж може проц - задача сповільниться в декілька раз. Тож ставити можна більше лише для отримання задачі, а далі тре повертати назад, обовязко з перезапуском задачі (пауза, пуск черз 5 с). Це можна автоматизувати.
Великі задачі (бігжаби), № 6903-6904, дадуть ще в 1,5 рази більше, 50 тис. Правда, вони дуже тривалі, мають бути здані за 5 діб (6903) і 5,6 (6904) і їх тре вміти ловити. Необхідно:
1. кількість smp не менше 8 (з 16.01.2012 - 16), памяті від 4 гіг (реально жре 1-1,5).
2. в додаткових параметрах для клієнта-проца має стояти параметр bigadv, відсутні advanced чи beta (це в 7му клієнті, в 6му advmethods i betateam).
3. часто при цих параметрах приходять прості задачі, тоді клієнт тре зупиняти повністю, стирати його папку Work (але в 7 клієнті в ній ще можуть бути задачі відеокарти!!), і запускати знову. Так поки не зловиш. Або автоматизуй :D .
4. Якщо це не поможе зловити - тре змінити клієнт, навіть на Лінукс (через віртуалку) перейти. Необхідні параметри тре питати в інших.

Ще тут головне, щоб щось не відволікало проц. Тому що при нагрузці збоку хоч на 1 % ППД може падати на 10-50%. (це може бути службові операції, типу дефррагментації чи обновлення). Наприклад:
1. програми моніторингу вічно грузять проц, тому їх краще запускати рідко. У 7 версії я запускаю сам клієнт (Fahlient, консоль) вручну (чи автозапуск) окремо від монітора (FAHcontrol). А ще краще як службу (консолі не видно). Але Fahclient один для проца і відеокарти, а розрахунок на відеокарті може запустити тільки користувач, служба запустити не може (віндовс не дає) - тому для відеокарти краще окремий клієнт 6,34 версії в автозагрузку, ховається в трей, а Fahmon для контролю.
2. замітив дуже сильне падіння ППД проца при паралельному розрахунку на відеокарті (до 40% для 2ядра/4потоки@4.1ГГц). Тут помагає в екстра параметрах відеоклієнта вписати -betateam (для 6 версії), тоді постійно приходять задачі на 5187 балів, а ППД проца падає тільки на 15%. ППД відеокарти GTX 480 буде десь 15тис.
3. Я замітив що забирати 1 ядро проца окремо під відеослот, незавжди ефективно (падіння ППД проца досить значне). Але найбільша біда в неефективному планіровщику потоків віндовса. Невідомо яке ядро забере система, фізичне чи логічне, а 7-й потік може сильно тормозити і тим сповільнювати всі решту. Я тестував 2 ядерний проц (4 потоки) в Linpack, щоб визначити залежність швидкості від кількості потоків і схеми розподілу по номерам в диспетчері задач (кількість потоків в диспетчері і в тесті однакова). Задавав в диспетчері задач номера потоків, запускав тест, і записував результати 15 проходів, рахував середній. Схеми з однаковим числом потоків (1 і 2, 1 і 3 і т.д.) відрізнялись в результатах до 2 :eek: раз, а три потока могли рахувати у 2 рази довше ніж 2. Також результати між проходами (при тій же схемі) плавали до 3 раз. До речі в Лінуксі такого нема, але там свої проблеми.
4. Важливо вірно виставляти приорітети для клієнтів проца і відеокарти в диспетчері задач - вони мають бути завжди однакові, і якомога нижчі, інакше буде сильне падіння швидкості в менш пріоритетного. Віндовс клієнти (6,34 і 7) самі вірно це висталяють. Якщо ж буде віртуалка з лінуксом, то тут тре проконтролювати.
Востаннє редагувалось 25.12.2011 16:56 користувачем ronemun, всього редагувалось 4 разів.
Freddy Krueger
Member
Аватар користувача

Повідомлення

ronemun
Ого як інформативно :beer:
Щодо останніх пунктів 3 і 4, можна використовувати програму WinAFC64 для призначення потоків і пріоритетів. FAQ Нюанси (пункт 5)
ronemun
Advanced Member

Повідомлення

До речі, є ідея :idea:
Може організувати мережу з задачами. Той, в кого получається отримувати гарні задачки, по запиту отримує її, і відразу передає. Звичайно, все на автоматі. При цьому можна не переривати своїх обрахунків - задачі ж можна отримувати на паралельний слот. Обмін через фтп, irc, pop-smtp, і т.д.
Уявляєте скільки народу нового може примкнути, якщо їм все готове подати. Головне забити номер команди потвердіше :gigi:
Теж можна передавати розрахунки один одному (ти замене дорахуй, я потім за тебе), щоб бігжаба не пропала.
Для тих, в кого ненадійний інет і обривається звязок при передачі даних готової задачі, можна організувати попередню передачу даних (стиснениих) надійним і ефективним (щодо пропускної здатності інету) методом тому в кого інет надійний, а його мережевий клієнт передасть професорам.

Добавлено через 1 час 7 минут 19 секунд:
Freddy Krueger:ronemun
Щодо останніх пунктів 3 і 4, можна використовувати програму WinAFC64 для призначення потоків і пріоритетів. FAQ Нюанси (пункт 5)
Я маю на увазі, що попередньо необхідно визначити ефективну схему розподілу потоків між smp клієнтом і графічним, щоб відібране від smp клієнта ядро було логічним (при гіпертрейдінгу - ГТ), а не виявилось фізичним (з FP модулем, який і проводить розрахунок в фолдінгу), бо тоді фізичне ядро буде простоювати, а 7 потік буде розраховуватись на потужності решту фізичних, постійно виштовхуючи з них інші потоки (конкуренція між потоками, 7 потоків на 3 ядра з ГТ). Фактично, в віндовсі, останнє в списку ядро завжди є логічним. Але якщо навіть відокремити саме логічне ядро тре розуміти, що воно само без фізичного нічого не робить, і те все одно буде відволікатись.
Відокремлення ядра актуальне лише при відносно великому навантаженні графічного клієнта на проц, якщо:
1. відеокарта Radeon. Але вони на даний момент мають малий ППД відносно Geforce, і взагалі неефективні для розрахунку: вони менше дають ППД, ніж втрачає проц через них (якщо проц потужний).
2. при великій кількості відеокарт Geforce.
3. при одній відеокарті Geforce, якщо розраховуються задачі які сильно відволікають проц (a11 завжди, a15 незавжди) і ядер в проца багато. Якщо всього 4 ядра, то не вигідно - втрати більші. Тим більше, якщо є задачі на 5187 очок, які мало грузять проц. При 8 потоках і цих задачах паддіння ППД має бути незначне - зі 100 до 95-93%. А 7 потоків проти 8, це 8/7 в степені 1,5=1,22, тобто 22% втрат.

Добавлено через 32 минуты 33 секунды:
Цей тиждень знов рекордгий :jump:
Якщо так далі піде, ми до Нового року переженем ще 4 команди, а також одна пережене нас, тож в результаті 204 місце.
Відповісти