Новий сучасний монітор (одразу говорю, 14 днів з моменту покупки пройшло) Samsung Odyssey S32AG50.
При роботі - пищить. Якщо вимкнути (через кнопку на моніторі) - перестає. Пищить навіть без підключення до відеокарти, просто "голий", без кабелів. Якщо підключити HDMI\DP - тональність писку змінюється в залежності від кабелю. Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
Т.к. проблема не в кабелях або відеокарті, пробував гратися з налаштуваннями монітору, змінювати режими та гратися с яркістю і т.д. - нічого не змінилось.
Також пробував підключати блок живлення як напряму в розетку, так і через два мереживих фільтра різної якості - ефект нульовий.
І так, пищить безпосередньо монітор, не його блок живлення.
Підкажіть, може хтось знає, чи є це гарантійним випадком? Бо магазин або представник, як завжди, нічого виразного не скажуть. Ци є можливість це якось пофіксити самому й не втратити гарантію? Можливо якось протести ще монітор?
Останні статті і огляди
Новини
Писк монітора
-
vlad-shukin
Junior
-
Евгений King
Member
- Звідки: Казна-де
Толку гратись, якась котушка/дроссель пищать в системі живлення на стороні монітору. Зазвичай дросселі, хоча було у мене раз що котушка "вібрувала".
Випадок зазвичай не гарантійний.
Це такий варіант норми на сьогодні.
Можна спробувати або залити епоксидкою катушки/дроселі в системі живлення (варіант так собі і наяких гарантій за собою не несе), або замінити їх (набагато більш адекватний варіант, у разі якщо сервіс не візьме), або все ж пробувати віддати на сервіс в сподіваннях, що сервіс щось зробить.
А як за 14 днів не помітили дефект ?
PS: телефонуйте в самсунг, спілкуйтесь, у них наче сервісний центр тут по місцю у нас є, вам одразу скажуть чи візьмуть на сервіс, якщо бути наполегливим і вийти саме на ремонтників, а не менеджера.
Випадок зазвичай не гарантійний.
Це такий варіант норми на сьогодні.
Можна спробувати або залити епоксидкою катушки/дроселі в системі живлення (варіант так собі і наяких гарантій за собою не несе), або замінити їх (набагато більш адекватний варіант, у разі якщо сервіс не візьме), або все ж пробувати віддати на сервіс в сподіваннях, що сервіс щось зробить.
А як за 14 днів не помітили дефект ?
PS: телефонуйте в самсунг, спілкуйтесь, у них наче сервісний центр тут по місцю у нас є, вам одразу скажуть чи візьмуть на сервіс, якщо бути наполегливим і вийти саме на ремонтників, а не менеджера.
-
PbIGUK
Junior
У меня такая жек проблема ток Монитор 34" Acer XZ342CUPbmiiphx (UM.CX2EE.P13) куплений на разетке. Писк проявляеться раз в месяц не больше (может даже реже) мне помагает виключить и включить монитор с кнопки.
-
S
Member
- Звідки: Киев
Нет, но могут на встречу пойти.vlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23Підкажіть, може хтось знає, чи є це гарантійним випадком?
Можно но гарантии конец.vlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23Ци є можливість це якось пофіксити самому й не втратити гарантію?
Надо было вернуть пока не прошло по причине не подошел/не нравится.vlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23Новий сучасний монітор (одразу говорю, 14 днів з моменту покупки пройшло)
А что тестировать всё работает. Просто у кого то слух слишком тонкий.vlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23Можливо якось протести ще монітор?
Ну так воткни оба кабеля и пользуйся. Или продай его.vlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
-
man1242
Member
та то прекол как с пейджеромvlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23 Новий сучасний монітор (одразу говорю, 14 днів з моменту покупки пройшло) Samsung Odyssey S32AG50.
При роботі - пищить. Якщо вимкнути (через кнопку на моніторі) - перестає. Пищить навіть без підключення до відеокарти, просто "голий", без кабелів. Якщо підключити HDMI\DP - тональність писку змінюється в залежності від кабелю. Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
Т.к. проблема не в кабелях або відеокарті, пробував гратися з налаштуваннями монітору, змінювати режими та гратися с яркістю і т.д. - нічого не змінилось.
Також пробував підключати блок живлення як напряму в розетку, так і через два мереживих фільтра різної якості - ефект нульовий.
І так, пищить безпосередньо монітор, не його блок живлення.
Підкажіть, може хтось знає, чи є це гарантійним випадком? Бо магазин або представник, як завжди, нічого виразного не скажуть. Ци є можливість це якось пофіксити самому й не втратити гарантію? Можливо якось протести ще монітор?
-
GreenMile
Member
- Звідки: Київ
Вилку кабеля живлення в розетці переключіть на 180°. Це не жарт, якщо шо, це поміняє фазу з нулем, може допомогти. А може і не допомогти, але спробуйтеvlad-shukin: ↑ 21.09.2024 04:23 При роботі - пищить. Якщо вимкнути (через кнопку на моніторі) - перестає. Якщо підключити HDMI\DP - тональність писку змінюється в залежності від кабелю. Але, що цікаво, якщо підключити одразу обидва кабелі DP та HDMI до монітору і відеокарти - писк зникає зовсім.
-
seraphic
Member
- Звідки: Дон.обл
Попробуй выключить все электроприборы в доме и проверить пищит или нет, возможно просто наводка, сомневаюсь что есть заземление, не разбирая точно не пофиксить если брак компонента, читай гарантийку может там и прописано что-то похожее