Це так працює на маленьких даних, типу команд переміщення персонажа в онлайн шутерах. На великих об'ємах даних можна використовувати великі буфери і робити оптимізацію, типу такої: https://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/r ... ation.html Тут швидкість уже не є функцією лише від відстані, і багато залежить від якості й вартості задіяного обладнання.artko: ↑ 10.03.2025 12:58домовленості то окрема розмова. залежність швидкості tcp конекту від відстані до серверу - це 100%, згідно з принципом роботи протокола. чим більше пінг умовний - тим нижче швидкість, на додаток ще налаштування tcp/ip стеку конкретного клієнта який використовується.
Останні статті і огляди
Новини
Выбор роутера
-
Tesseract
Member
-
artko
Member
- Звідки: Dnipro
Навпаки якраз, чим більше треба передати даних, тим більше важливі налаштування та оптимізація tcp. В онлайн іграшках там udp частіше усього, він не потребує підтверження кожного пакету, це не про нього зовсім. Щодо залежності від налаштувань клієнта - я про це теж писав. Швидкість не є однією функцією від відстані, але залежність в наявності, інакше не було б потреби робити велікі буфери, великі вікна tcp та інші милиці, навіть інші реалізації tcp, щоб запобігти цієї проблеми.Tesseract: ↑ 10.03.2025 22:54Це так працює на маленьких даних, типу команд переміщення персонажа в онлайн шутерах. На великих об'ємах даних можна використовувати великі буфери і робити оптимізацію, типу такої: https://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/r ... ation.html Тут швидкість уже не є функцією лише від відстані, і багато залежить від якості й вартості задіяного обладнання.artko: ↑ 10.03.2025 12:58домовленості то окрема розмова. залежність швидкості tcp конекту від відстані до серверу - це 100%, згідно з принципом роботи протокола. чим більше пінг умовний - тим нижче швидкість, на додаток ще налаштування tcp/ip стеку конкретного клієнта який використовується.