Простіше юзати те, що поставили при підключенні і не паритись.
Як і у всіх інших сферах - можна щось змінити, але треба добряче постаратись.
Сьогодні, до речі чув нову предʼяву:
клієнтка вимагає, щоб їй перетелефонували і надали арументовану відповідь на питання "чому не працює послуга через її сфп модуль".
це після того, як вчора якийсь бідолаха зі служби підтримки півгодини розбирався, що ж за пристрій включив абонент і чому цей пристрій не видно зі "станції".
крч, вчора експериментально дійшли до того, що "воно не працює і ми взагалі не знаємо шо ета такоє".
можливо, то навіть не ону, а звичайний сфп модуль.
а сьогодні людина, здається, виспалась і почала з новими силами "а за шо я вам плачу дєєєєньгі"
p.s.
я коли хотів на машину поставити шини бІльшого розміру, ніж задумав виробник, мені на шиномонтажі сказали, шо я альтернативно обдарований.
потім згадали, шо вони клієнтоорієнтовані, і додали, що за мої гроші впихнуть в машину все шо завгодно, але виключно за умов, що гроші вперед і 0 відповідальності за наслідки