Чи може провайдер дистанційно перевіряти швидкість з'єднання до ONU-пристрою?

Локальные сети и Интернет
Автор
Повідомлення
tablestikus
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

AmigoPhoenix: 20.03.2023 20:14 tablestikus
Маю на увазі ті цифри, які спідтест показує (завантаження/відвантаження)

Тарифний план в мене умовно гігабітний. Тобто називається він в провайдера "Безмежний Гігабіт". За його умовами швидкість не може падати нижче 350 мегабіт/с. Фактично вона зазвичай тримається на рівні 600-800, рідко в часи пік може падати до 450.
Ну так там на те що ти отримаєш вплива купа факторів і там нічого постійного ніяк не може бути. Загалом все впирається в завантаженність мережі провайдера.

Отправлено спустя 46 секунд:
Васильович: 20.03.2023 20:56
AmigoPhoenix: 20.03.2023 20:14 Порадьте, в яку сторону копати далі.
Я ще напряму спробував би підключати ONU до якогось іншого ноута чи компа з гігабітним портом.
Якщо і там стабільно в соточку буде обмеження - хай провайдер перевіряє чи замінює ONU.
Або хтось помилився у прова і поставив шейпер на 100мбіт.
Mad Dog
Member

Повідомлення

Попроси хай тобі тимчасово змінять тарифний план на інший, а потім повернуть гігабіт.

Як на мене то простіше викликати їх спеціалістів ніж бігати по сусідам та шукати ону та ноути ))
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

AmigoPhoenix: 20.03.2023 20:14
11 березня пропадав інет протягом дня 2-3 рази ненадовго. Після цього ввечері спідтест показав в районі 95мегабіт/с (завантаження/відвантаження). Така швидкість і до сьогодні.
в мене таке було тимчасово коли були перебої світла, воно просто перекидало на бекап лінію що би хоч якийсь інет був
AmigoPhoenix
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Engineer_1988: 21.03.2023 08:20А ви часом свій ONU не підкл до якогось резерв. живлення, коли були трабли зі світлом?
Ні, не підключав.

Відправлено через 1 годину 47 хвилин 23 секунди:
Проблема вирішена.
Сьогодні зранку відправив в онлайн службу підтримки провайдера:
1. Проблема не в роутері, бо напряму швидкість така сама, як і з роутером.
2. Проблема не в кабелях, бо я їх перепробував 3 штуки (дотискати також пробував)
3, Проблема не в ПК, бо на ноуті знайомого швидкість також в межах 100мбіт (мережева карта в нього гігабітна)

В мене 2 варіанти:
1. ONU-пристрій вийшов з ладу і не працює належним чином.
2. Стався збій і переключив мені шейпер з 1Гіг на 100мбіт.
У зв'язку з цим в мене до вас прохання. Перевірте, будь-ласка конфіг мого ONU на OLTу, щоб відкинути 2-й варіант.

Пояснюю, чому я вперто відмовляюся телефонувати на гарячу лінію і викликати спеціаліста додому.
1. Я думав, що тут спілкуюся напряму з технічним відділом, що пришвидшить вирішення проблеми.
2. Ви так і не відповіли, чи виклик майстра безкоштовний. Бо не маю ніякого бажання платити, якщо косяк не з мого боку.

Напевне я вас вже порядком дістав. За це перепрошую. Знаю, що служби підтримки не дуже люблять різного роду "умніків". Але такий вже я є - чужого мені не треба, а за своє я горло перегризу.


Прийшла відповідь:
Доброго дня. Перевірили налаштування Вашого ону пристрою і проблем не виявлено. Перевірте, будь ласка, повторно швидкість та повідомте результат. Якщо ситуація не зміниться ви можете звернутися за номером 0-800-607-407(безплатно з мобільного) для виклику майстра який перевірить вашу мережу та усуне проблему якщо така знайдеться. Якщо проблема буде з нашої сторони виклик буде безплатний.
Дякуємо за звернення до компанії Колумбус.


Після цього перевірив швидкість і ,о чудо, вона відновилася.
спойлер
Колумбус.jpg
Ще раз дякую всім за допомогу))
Cirax
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

AmigoPhoenix
Шейпер был на 100, просто не признались.
Васильович
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Cirax
Абсолютлі)

AmigoPhoenix
Напевне я вас вже порядком дістав. За це перепрошую. Знаю, що служби підтримки не дуже люблять різного роду "умніків". Але такий вже я є - чужого мені не треба, а за своє я горло перегризу.
Це лишнє, ІМХО :)
Якщо не "атвєть на мой атвєт", то людина вже адекватна і "питань" до неї нема, а самій техпідтримці гроші за їхню роботу платять :)
Dinner
Junior
Аватар користувача

Повідомлення

AmigoPhoenix: 21.03.2023 13:25
Engineer_1988: 21.03.2023 08:20А ви часом свій ONU не підкл до якогось резерв. живлення, коли були трабли зі світлом?
Ні, не підключав.

Відправлено через 1 годину 47 хвилин 23 секунди:
Проблема вирішена.
Сьогодні зранку відправив в онлайн службу підтримки провайдера:
1. Проблема не в роутері, бо напряму швидкість така сама, як і з роутером.
2. Проблема не в кабелях, бо я їх перепробував 3 штуки (дотискати також пробував)
3, Проблема не в ПК, бо на ноуті знайомого швидкість також в межах 100мбіт (мережева карта в нього гігабітна)

В мене 2 варіанти:
1. ONU-пристрій вийшов з ладу і не працює належним чином.
2. Стався збій і переключив мені шейпер з 1Гіг на 100мбіт.
У зв'язку з цим в мене до вас прохання. Перевірте, будь-ласка конфіг мого ONU на OLTу, щоб відкинути 2-й варіант.

Пояснюю, чому я вперто відмовляюся телефонувати на гарячу лінію і викликати спеціаліста додому.
1. Я думав, що тут спілкуюся напряму з технічним відділом, що пришвидшить вирішення проблеми.
2. Ви так і не відповіли, чи виклик майстра безкоштовний. Бо не маю ніякого бажання платити, якщо косяк не з мого боку.

Напевне я вас вже порядком дістав. За це перепрошую. Знаю, що служби підтримки не дуже люблять різного роду "умніків". Але такий вже я є - чужого мені не треба, а за своє я горло перегризу.


Прийшла відповідь:
Доброго дня. Перевірили налаштування Вашого ону пристрою і проблем не виявлено. Перевірте, будь ласка, повторно швидкість та повідомте результат. Якщо ситуація не зміниться ви можете звернутися за номером 0-800-607-407(безплатно з мобільного) для виклику майстра який перевірить вашу мережу та усуне проблему якщо така знайдеться. Якщо проблема буде з нашої сторони виклик буде безплатний.
Дякуємо за звернення до компанії Колумбус.


Після цього перевірив швидкість і ,о чудо, вона відновилася.
спойлер
Колумбус.jpg
Ще раз дякую всім за допомогу))
Тихонько поправили, абону сказали , что проблемы нет. Понимаю :)
Відповісти