Трошки напишу заради вступу
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
Причини мого недовольства.
- спойлер
- 1. Оператори тех. підтримки з інтелектом як у щура, а то й менше. Вічно у них одна і та сама "пісенька". Не слухають тебе взагалі, "вішають лапшу на вуха". Приймають тебе за ідіота, і далі несуть якусь муть.
2. Техіки, про них я взагалі мовчу, якщо зможуть вкрутити лампочку то вже буде добре
3. Дістало мене дзвонити їм по 20 разів на місяць, щоб вони хоч щось зробили, все пропрацює до місяця часу і то жахливо, а потім знову та сама історія, дзвінки, техніки(а може то не техніки навіть, бо, якщо вони техніки, то я мільярдер)
Багато хто мені рекомендує Київстар. Відгуків дуже багато позитивних, але в зв'язку зі специфікою своєї роботи, я знаю як ті відгуки робляться і ким, хоча всі то знають
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
Жахіття під назвою Воля не рекомендуйте
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/smile.gif)
Інтернет канал у нас в західній Україні один, Уарнет тяне магістраль і всі беруть в оренду, якщо, помиляюсь, то поправте.