Так, в табличці і з пам'яттю заплутано, особливо з обсягом. Я вже тут писав що зараз модно пхати в ретро-супер-збірки максимум який підтримує мамка, але за фактом сенсу в цьому немає, і максимально топові конфіги тоді продавалися з 2-4 рази менше ОЗУ ніж написано. Навіть якщо грошей взагалі не рахували. Це все правда для проміжних років, 640 кб цілком норма, як і максимально напхані пізні системи, коли з'явився хром, віртуалки, а на слотах почали економити.Aibolit25: ↑ 22.11.2023 01:23 З пам'ятю з 1992 по 2002 взагалі заплутана історія. Скільки я різного начитався, плюнув і пішов 640 -> 2Мб -> 4Мб -> 8Мб ->16Мб -> 32Мб........дойшов до 1997го лишив, потім дойшов до 2003, з' ясував про 2Гб, усе інше в цей проміжок просто розподілив більш-меньш рівномірно.
Це все з особистого досвіду, я працював на продажах і єдине для чого я пам'ятаю купували багато пам'яті - для проф. дизайну широкоформатних банерів(ну і сервера звичайно). Навіть відеомонтаж це скоріше про проц(и) і особо про швидкі диски/рейд. У жодних геймерських системах такого не було, там завжди можна ввалити зайве у відяху, ще відяху, монітор, другий монітор, корпус ще красивіше, навіть крісло. А фпс від купи оперативки навпаки може впасти в деяких випадках.
Відправлено через 26 хвилин 49 секунд:
Блін) Хто грає на CRT у максимально підтримуваной роздільності?Aibolit25: ↑ 22.11.2023 01:23 Тобто, на кой ставити у у збірку 2003 року монітор для ігор 21 Дюйм з розширенням екрану 1600*1200, якщо це буде у Half-Life2 на максимальних налаштуваннях дай Боже 15 FPS.
З моніторами там ще гірше, але цеж просто - беремо топ по грошах на той момент, для юзер-гейм-застосування звичайно, для проф. інші лінійки і вимоги. Завжди приблизно посередині був світ спот, щоб і роздільність норм і герцовка, а от діагональ - завжди чим більше тим краще, це ж топ, знайдеться і стіл для 22" і більше.
LCD 15" 1024*768 в 2003, серйозно? Такому місце у секретарки на столі ну або у начальника, тексти там погортати. Виглядало воно модно, але в бухгалтерії стояли CRT 17", а у дизайнерів 22", геймери брали 19-21" і мірялися герцами. Ранні LCD це страшний TN або повільний IPS, а нормальні почалися десь з 19" на PVA/MVA матрицах, і навіть на той момент ще випускалися топові CRT, які їх рвали за всіма параметрами якщо саме для ігор.
Те саме і з більш ранніми, вже в 98-99 з'явилися досить дешеві 17" і навіть 19", хто і навіщо сидітиме на 15" якщо це топ?
Відправлено через 16 хвилин 2 секунди:
Ну і ще до ОС там можна трохи докопатися, але то дрібниці в принципі. Вінда 1.0-2.0 це просто малопопулярна оболонка для офісу, якесь реальне застосування почалося з 3.0-3.1. Віста ну ок, але наприклад МЕ я жодного разу не пам'ятаю, щоб зустрічалася саме у геймерів, навіть NT якої там немає і ту частіше юзали.
І версії вінди випускалися зазвичай наприкінці року (ХР це 25 жовтня) і реальні компи з нею масово з'являлися не раніше наступного, але то таке. Ігри для них тим більше не виходили одразу, тобто можна поставити в комп 2001 ХР або 1995 - Чикагу, але навіщо?