Акум для Bluetti Eb3a

Общие вопросы по настройке и разгону. А также прочие околокомпьютерные вопросы
Автор
Повідомлення
Alexsandr
Member

Повідомлення

GreenMile: 23.11.2023 19:23 Взяти то можна, але не потрібно, бо автомобільний АКБ - стартерний, він не розрахований на глибокі розряди, пару глибоких розрядів і привіт сульфітація і втрата ємності. Це я вже промовчу, що заряджати його "до повної" потрібно буде десь добу.
Налюбити систему не вийде, типу купити дешевий стартерний АКБ і використовувати його для резервної потужності.
С сульфатизацией я бы поспорил. У меня на старой машине акум высаживался неоднократно в ноль, ни лампочек на приборке ни сигнала уже не тянул. Налюбить систему можно, но нужно руками напряжение контролировать, не давать глубокую разрядку. Тут страшна не сульфатизация, свинец имеет мало циклов работы при полной разрядке. Гелевые в этом плане ничуть не исключение. Второй год на ИБП стоят обычные свинцовые акумы. Хочу найти куда отвести для обслуживания и замера сопротивления.

Отправлено спустя 4 минуты 41 секунду:
BloodyElf: 23.11.2023 00:24 Чи правильно я розумію, що можна взяти звичайний автомобільний аккумулятор + перетворювач 12В на 24В + переробити рідний кабель чи взяти подібний (в коментах пишуть, що від деяких ноутів Леново підходить) і заряджати станцію через роз'єм сонячної панелі?
Можно. Можно два акума последовательно и получить 24 вольта, сколько там родное напряжение с акумов идет вообще? Но нужно в ручную контролировать разряд. Свинец в любом виде не любит глубокой разряжки, имея буквально всего сотни таких циклов (у лития тысячи), а при очень сильной разрядке и десятки могут быть до заметной потери ёмкости.
BloodyElf: 23.11.2023 00:24І ще цікаво, чи буде видавати реальну потужність якась (не дуже дорога) сонячна панель яку розмістити на стандартне вікно розміром ~80см х 150см зі сторони квартири? Ну там хочаб 20-40 Вт, щоб сповільнити розряджання станції при використанні з ноутом/монітором.
Нет. Китайские состоящие из 5-ти элементов для похода выдают около 2-4 ватт при хорошем освещении. Проще зарядить акум через прикуриватель в машине. Сейчас литиевый акум 12вольт 50А/ч стоит около 7тыс.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alexsandr: 26.11.2023 23:13
GreenMile: 23.11.2023 19:23 Взяти то можна, але не потрібно, бо автомобільний АКБ - стартерний, він не розрахований на глибокі розряди, пару глибоких розрядів і привіт сульфітація і втрата ємності. Це я вже промовчу, що заряджати його "до повної" потрібно буде десь добу.
Налюбити систему не вийде, типу купити дешевий стартерний АКБ і використовувати його для резервної потужності.
С сульфатизацией я бы поспорил. У меня на старой машине акум высаживался неоднократно в ноль, ни лампочек на приборке ни сигнала уже не тянул. Налюбить систему можно, но нужно руками напряжение контролировать, не давать глубокую разрядку. Тут страшна не сульфатизация, свинец имеет мало циклов работы при полной разрядке. Гелевые в этом плане ничуть не исключение. Второй год на ИБП стоят обычные свинцовые акумы. Хочу найти куда отвести для обслуживания и замера сопротивления.
Не треба сперечатись, бо ви мабуть не робили КТЦ з замірами, а всі ті "в мене в машині сідав 10 раз і все норм" - то ні про що, машину запускає джамп-стартер у якого ємність АКБ десь 2-3А*г, там багато не потрібно. Стартерні акуми вмирають в авто, навіть якщо в нуль не були розряджені, зазвичай, у людей які їздять недалеко і часто, бо потребують періодичного заряджання зовнішнім ЗП. А якщо їх юзати в режимі циклічного розряду - то їм торба прийде набагато раніше.
Ось вам КТЦ 80А*г якому десь трохи більше року, на машині стояв, не сідав в нуль, в один день просто не завівся як похолодало - 45А*г віддав. І другий скрін - після відновлення тривалістю в тиждень - вдалось вичавити з нього аж 55А*г.
спойлер
80.jpg
80enrun.png
А це абсолютно новий (дата виготовлення десь за 3-4 місяці від тесту) 60А*г tab polar, віддав 57 А*г.
спойлер
TAB_polar.png
От вам і стартерні акуми.
Cirax
Member
Звідки: Киев

Повідомлення

GreenMile
Ты его тестировал сразу с завода?
Могу сказать что нет.
Вот те цифры на аккумуляторах не имеют ничего общего с реальностью.
КТЦ абсолютно нового agm аккумулятора yuasa на 70Ач, месяц от роду.
С трудом удалось выдавить 53Ач.
Разряд шёл до 10,2В.

Может конечно моя зарядка от Сороки не точно считает.
А по факту там было 70, тут спорить не буду.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Cirax: 27.11.2023 09:16 GreenMile
Ты его тестировал сразу с завода?
Могу сказать что нет.
Вот те цифры на аккумуляторах не имеют ничего общего с реальностью.
КТЦ абсолютно нового agm аккумулятора yuasa на 70Ач, месяц от роду.
С трудом удалось выдавить 53Ач.
Разряд шёл до 10,2В.

Может конечно моя зарядка от Сороки не точно считает.
А по факту там было 70, тут спорить не буду.
TAB на скріні нульовий з заводу, ну після попереднього заряду до повної, звісно. Ще є Делькор, теж новий тестував, в плівці запаяний був - віддав навіть трошки більше, типу 62 чи 63А*ч, але він важчий за ТАВ десь на кілограм.
Piter Cantrope
Member
Аватар користувача
Звідки: Калуш

Повідомлення

Плюсую комент про сонячні панелі. Взимку в квартирі через вікно користі буде 0, тільки гроші на вітер.
Ще можете подивитись:


Теж вважаю, що генератор добре в парі зі станцією, яка швидко заряджається. Я свій так використовую. В брата просто генератор, без станції, і він трохи мучився минулого року. Сидить на роботі, жінка дзвонить що щось там не може запустити, сидить з малими без світла, і треба їхати додому. Пізно ввечері вже не запустиш, бо дирчить. Бензини бере немало.

В мене станція набирає свої 2квт-год за менш ніж 2 години, отака комбінація класна. Тільки що такі станції коштують в рази більше за генератори.
Alexsandr
Member

Повідомлення

GreenMile: 27.11.2023 00:05 машину запускає джамп-стартер у якого ємність АКБ десь 2-3А*г, там багато не потрібно.
300А скажем секунд на 5. А еще несколько раз повторить если не заводится. Пускачи 12А/ч часто обладают и больше, а не 2А/ч. 6А/ч нашел в самом дешевом на одном из сайтов. 1/10 емкости аккумулятора, только сколько оно покрутит двигатель?
GreenMile: 27.11.2023 00:05Стартерні акуми вмирають в авто, навіть якщо в нуль не були розряджені, зазвичай, у людей які їздять недалеко і часто, бо потребують періодичного заряджання зовнішнім ЗП. А якщо їх юзати в режимі циклічного розряду - то їм торба прийде набагато раніше.
Я больше скажу, аккумуляторі вообще умирают, даже если зарядить и поставить в сторонку. Я далеко не езжу, типичная дорога с гаража до дома 1 км, с дома к родителям 10км, и обратно. Исправная машина умудряется поддерживать заряд на достаточном уровне. На поездках еще короче, не знаю. просто по прикидкам 5 секунд 300А Двигатель покроет заряд минуты за 4. Пускай заряженный акум, 10 минут достаточно если правильно посчитал.
GreenMile: 27.11.2023 00:05Ось вам КТЦ 80А*г якому десь трохи більше року, на машині стояв, не сідав в нуль, в один день просто не завівся як похолодало - 45А*г віддав. І другий скрін - після відновлення тривалістю в тиждень - вдалось вичавити з нього аж 55А*г.

А це абсолютно новий (дата виготовлення десь за 3-4 місяці від тесту) 60А*г tab polar, віддав 57 А*г.

От вам і стартерні акуми.
Вопрос к тому что завод выпускает изначально, как эксплуатируется и к тому, как заряжается в машине. Стоит на машинах по 5лет зачастую, а на ИБП гелевые бывает год отхаживают и ручкой машут. Но вот с чем соглашусь, обычный свинцовый акум нельзя глубоко разряжать, в крайнем случае нужно срочно заряжать.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alexsandr: 27.11.2023 22:52
GreenMile: 27.11.2023 00:05 машину запускає джамп-стартер у якого ємність АКБ десь 2-3А*г, там багато не потрібно.
300А скажем секунд на 5. А еще несколько раз повторить если не заводится. Пускачи 12А/ч часто обладают и больше, а не 2А/ч. 6А/ч нашел в самом дешевом на одном из сайтов. 1/10 емкости аккумулятора, только сколько оно покрутит двигатель?
300А і 5 секнуд - це 0,416 Ампер-годин витрачається на один пуск ;) Для п'яти 5с пусків потрібно 2А*г ємності ;) Але ніхто по 5с не маслає, справний двигун пускається максимум за 2 оберти, якщо зуб невдало став по відношенню до ДКПВ, це секунди 2-3 макс.
Ви не розумієте те, про що пишете. Напис 12А*г (точніше 12000мА*г) на джамп-стартері - це приведена ємність до 3,7В, всередині там стоїть 3S збірка напругою 12В і ємністю 1,5-3А*г = 36 Вт*год. От і виходить 36Вт*год/3,7В = 10000мА*год маркетингових. Розберіть і подивіться що там всередині, якщо не вірете.
Але ви звісно можете збирати бекап систему на автомобільних АКБ, ваше право.
Andrey2005
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

Alexsandr: 27.11.2023 22:52Стоит на машинах по 5лет зачастую, а на ИБП гелевые бывает год отхаживают и ручкой машут.
В ДБЖ акуми мають товщі пластини і розраховані на більш глибокий разряд, ніж стартерні авто. В мене CSB в упсах мінімум по 5 років пашуть, зараз стоїть 2 річний акум, який нормально пережив минули зиму.
Але звісно що будь які свинцеві не люблять сильні розряди, і тому для ПК я теж скоро зроблю lifepo4 акум.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alexsandr: 27.11.2023 22:52 Вопрос к тому что завод выпускает изначально, как эксплуатируется и к тому, как заряжается в машине. Стоит на машинах по 5лет зачастую, а на ИБП гелевые бывает год отхаживают и ручкой машут.
Бо це зовсім різні речі. В ДБЖ аккум ЗАВЖДИ під напругою 24/7, на відміну від автомобіля, тому в ДБЖ вони просто висихають от і все. Ви проводите хибні паралелі і приходите до хибних висновків.
Andrey2005
Member
Аватар користувача
Звідки: UA

Повідомлення

GreenMile: 28.11.2023 11:59Але ви звісно можете збирати бекап систему на автомобільних АКБ, ваше право.
В них є свій плюс - ціна, доступність і простота. Я ще років 15-20 випробував зв'язку UPS і автоакум, просто тому що це дуже просто і був акум з авто. І інших варіантів особливо не було. Гелеві акуми були в рази дорожче, і сенсу не було бо бралось для періодичних відключень, і строк служби і тав виходив до 50 років.
Це зараз ринок завалений б/у Li-ion по ціні майже як автоакум. Але свої нюанси по BMS, балансирам і зарядкам. Це вам не свинець, який можна зарядити хоч через лампочку за 10грн.
GreenMile: 28.11.2023 12:17В ДБЖ аккум ЗАВЖДИ під напругою 24/7, на відміну від автомобіля
От для того в нормальних ДБЖ напруга буферна 13,8 а не як з генератора 14-15В. В якихось ДБЖ була напруга 14,2...14,5 і акуми там дохнули в рази швидше.
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Andrey2005: 28.11.2023 12:28
GreenMile: 28.11.2023 12:17В ДБЖ аккум ЗАВЖДИ під напругою 24/7, на відміну від автомобіля
От для того в нормальних ДБЖ напруга буферна 13,8 а не як з генератора 14-15В. В якихось ДБЖ була напруга 14,2...14,5 і акуми там дохнули в рази швидше.
Та йомана. 13,8В роками і 14,4В по 2 години на день. В ДБЖ АГМ акуми в яких рідини меньше, і в стартерних завищений рівень електроліту, якщо він випаровується - ви це просто не помітите, бо пускати двигун вистачає, а от в ДБЖ - помітно при першому ж серйозному навантаженні.
Не рівняйте одне з другим - це зовсім різні речі і умови експлуатації. Мені насправді за багато років вже набридло щось комусь доводити, просто візьміть віддійте свій АКБ на КТЦ і самі побачите скільки там ємності реальної лишилось. КТЦ робится саме повний заряд - повний разряд, замір ємності отими приблудами - до одного місця.

Відправлено через 13 хвилин 36 секунд:
Andrey2005
Ось, це АКБ якому 10 років було, зняв, бо він засвітив "біле око", що низький рівень електроліту. Забрав додому, провів КТЦ там десь 15А*год лишилось із 62 номінальних, при цьому машину пускав норм, жодних претензій. Стан електроліту можете побачити. Помер він через кілька місяців після цього - закоротило банку.
Тому оцінку стану АКБ можна зробити тільки реальним тестом, а не всякими "та він машину пускає, норм значить", чи всякими псевдо-приладами. Опосередковано можна оцінити стан по внутрішньому опору, але реальну ємність ви по ньому ніколи не визначите.
спойлер
Зображення
Alexsandr
Member

Повідомлення

GreenMile: 28.11.2023 12:17 В ДБЖ аккум ЗАВЖДИ під напругою 24/7, на відміну від автомобіля, тому в ДБЖ вони просто висихають от і все. Ви проводите хибні паралелі і приходите до хибних висновків.
У меня дома стоит обычный автомобильный уже больше года и работают. И да ИБП из розетки не вынимается. Вопрос не в том,что под напряжением, а какое напряжение и сила тока. в тех же ИБП есть варианты когда работают годами.

Отправлено спустя 4 минуты 55 секунд:
GreenMile: 28.11.2023 12:51 В ДБЖ АГМ акуми в яких рідини меньше, і в стартерних завищений рівень електроліту, якщо він випаровується - ви це просто не помітите, бо пускати двигун вистачає, а от в ДБЖ - помітно при першому ж серйозному навантаженні.
Там автомобильные стоят в ИБП. нагрузка все та же, работают. Но проверить надо бы :( Я сравнивают пока свинец обычные в ИБП против геля в ИБП. Первое дешевле и работает, как долго, не знаю нужны замеры текущего состояния автомобильных акумов что бы судить про износ.
GreenMile: 28.11.2023 12:51візьміть віддійте свій АКБ на КТЦ і самі побачите скільки там ємності реальної лишилось.
Есть что-то очень бюджетное для дома? Что бы самому измерять?
GreenMile
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Alexsandr: 29.11.2023 23:33 У меня дома стоит обычный автомобильный уже больше года и работают. И да ИБП из розетки не вынимается. Вопрос не в том,что под напряжением, а какое напряжение и сила тока. в тех же ИБП есть варианты когда работают годами.
В мене теж в машині стояв і працював, але результат я показував на фото вище. Те що працює - не факт, що там достатньо ємнсоті.
Минулої зими в мене від автомобільного АКБ була заживлена світлодіодна стрічка в кімнаті - 0,6А і роутер - десь 0,2-0,4А тягнув, здається. Іноді ще монік десь ват 20-40 через інвертор маленький (200Вт) включав. На АКБ висіла зарядка СТЕК і просто автоматом заряджала як світло з'являлось. КТЦ йому не робив, але густина електроліту впала і не набирала повну (випала у вигляді сульфатів) і внутрішній опір виріс. Довелось відновлювати потім все одно. Так це він в принципі не дуже то і розряджався.
Alexsandr: 29.11.2023 23:33 Там автомобильные стоят в ИБП. нагрузка все та же, работают. Но проверить надо бы :( Я сравнивают пока свинец обычные в ИБП против геля в ИБП. Первое дешевле и работает, как долго, не знаю нужны замеры текущего состояния автомобильных акумов что бы судить про износ.
Гелеві набагато краще перекосять розряд і набагато краще заряд беруть. У мене основний "ДБЖ" це 2х200А*год, але не гелеві, а АГМ, але все одно ок. Від них мікрохвильова, чайник, ноути живились (квартира з електроплитою) так у них внутрішній опір не змінився за зиму.
Alexsandr: 29.11.2023 23:33 Есть что-то очень бюджетное для дома? Что бы самому измерять?
EBC-A20 електронне навантаження з аліку у мене, дешевше я не знаю що є з нормальною якістю. До речі при диспутах щодо аккумів різних, адміністрація алі приймає пруфи тільки з такого типу електронних навантажень. Але воно 85Вт всього, тому 12В АКБ розряджати можна не більше ніж 6,5А, на заряд макс 5А дає. Є потужніші але там ціна інша. Цієї вистачає для авто-акб, розряд при КТЦ проводится струмом 1/20С, тобто до 120 А*г можна перевіряти нею, тільки заряджати буде довго потім :)
Для вимірювання внутрішнього опору різних акумів і не тільки можна взяти теж на аліку міліомметр YR1035+ чотрирохдротовий, теж файна штука.
кудрявый
Member
Аватар користувача
Звідки: Миколаїв

Повідомлення

станція/акб + генератор
складна тема, поцікавився цим недавно, висновки невеселі.
1. Звичайний генератор + станція зі швидкою зарядкою (внутрішня зарядка) - гарантований вихід з ладу. У вінницького майстра купа відео ремонту таких станцій від простих генераторів. За його зауваженням - виживають тільки ті, у яких зовнішній блок живлення (повільна зарядка)
2. Якщо вже генератор для таких цілей - то інверторний з стабільною напругою і частотою
AFU_power
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Як військовий, який робив всю систему безперервного живлення ще до блекаутів можу порадити пару речей.

Використовувати краще всього виявилось сонячні інвертори, але без сонячних панелей.

Хоча можна і таку річ > https://svetlini.ua/ua/350vt-dzherelo-b ... -pro-500e/
є таких три штуки, дуже хороший варіант додому, але повільна зарядка та не здатен стабілізувати якщо напруга нижче 190 вольт, обов'язково потрібен випрямляч.

По сонячному інвертору
Десь на 1-3кВт. Там толковий охлад переважно і якісний інвертор. В умовах живлення тільки аккум працює добре, з панелями юзати не пробував.
Юзаєм вже приблизно 1,5 роки такий > https://www.aliexpress.com/item/1005003778606797.html

Можна виставити струм зарядки, особливо якщо дуже жирні акуми і треба витиснути найшвидший час зарядки саме те. Можна виставити перехід на акумулятори при низькій напрузі (орієнтовно 170 вольт)

Акумулятори використовуєм AGM, дві штуки по 150Аг на 12в послідовно(купили випадково інвертор на 24в, є моделі на 48 і 12). Вистачає на півтори доби при навантаженні 150-250вт(система відеонагляду, пк, мережеве обладнання, старлінк).

Для стабілізації напруги з мережі(інвертор для сонячних панелей не має навіть базової нажаль, має інший що радив для дому) використовуєм такий випрямляч > https://logicpower.ua/stabilizatory-rel ... 0vt-7-stup

Хороший стабілізатор, в умовах поганої електромережі (90-150) здатен тримати 200-215, але при при швидких скачках не встигає перемкнути метод стабілізації, ну тут уже інвертор вимикає зависоку напругу. Витримував холодними зимами інфрачервоний обігрівач уфо на 2,5кВт, електрочайник та багато іншого, яке при низькій напрузі адекватно не працювало, також нормально випрямляв при роботі від генератора Дніпро-М на 3,5кВт
ZachKiev
Junior

Повідомлення

Всім привіт!
Допоможіть розібратися, бо трохи не розумію. Цікавить зарядка станції AC180P через роз'єм DC, на про всяк випадок. Там принцип має бути аналогічним, тому спитаю тут:
1. Навіщо підвищувати з 12в до 24в, коли заряжаємо від акумулятора? Це пов'язано з падінням напруги нижче мінімального порогу входу 12в? Чи для обмеження струму?
2. Обмеження струму на роз'ємі. Вказаний максимальний струм 10А. Я не зовсім розумію, що мається на увазі? Станція сама обмежує і не візьме більше 10А? Чи я маю переконатись, що моє джерело живлення не зможе дати більше 10А? Я можу напряму кинути кабель з аккумулятора шурупокрута, наприклад, на DC? Чи я маю для цього використовувати якийсь перетворювач з обмеженням по струму? Певно, треба обмежувати, що б акумулятор розряджався малим струмом.
Хочу для себе роз'яснити всі нюанси, що б, в разі чого, знати що можна зробити.
І на рахунок генератора. У екофловок, як я чув, проблеми з зарядками від генератора. В коментарях до них пишуть, що не можна заряджати від генератора, а якщо дуже треба, то він має бути якісний і інверторний.
Про блуетті багато де бачив, що можна заряджати. Можна від будь-якого? Чи все ж треба інверторний? Також чув, що при зарядці інших станцій від генератора вони часто можуть вийти з ладу. Чи стосується це цих станцій?
dimus8210
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

ZachKiev: 21.06.2024 08:13 Всім привіт!
Допоможіть розібратися, бо трохи не розумію. Цікавить зарядка станції AC180P через роз'єм DC, на про всяк випадок. Там принцип має бути аналогічним, тому спитаю тут:
1. Навіщо підвищувати з 12в до 24в, коли заряжаємо від акумулятора? Це пов'язано з падінням напруги нижче мінімального порогу входу 12в? Чи для обмеження струму?
2. Обмеження струму на роз'ємі. Вказаний максимальний струм 10А. Я не зовсім розумію, що мається на увазі? Станція сама обмежує і не візьме більше 10А? Чи я маю переконатись, що моє джерело живлення не зможе дати більше 10А? Я можу напряму кинути кабель з аккумулятора шурупокрута, наприклад, на DC? Чи я маю для цього використовувати якийсь перетворювач з обмеженням по струму? Певно, треба обмежувати, що б акумулятор розряджався малим струмом.
Хочу для себе роз'яснити всі нюанси, що б, в разі чого, знати що можна зробити.
І на рахунок генератора. У екофловок, як я чув, проблеми з зарядками від генератора. В коментарях до них пишуть, що не можна заряджати від генератора, а якщо дуже треба, то він має бути якісний і інверторний.
Про блуетті багато де бачив, що можна заряджати. Можна від будь-якого? Чи все ж треба інверторний? Також чув, що при зарядці інших станцій від генератора вони часто можуть вийти з ладу. Чи стосується це цих станцій?
Напругу підвищують щоб отримати більшу потужність, для прикладу через порт сонця станція обмежує струм 10А, від акума 12В при 10А потужність зарядки буде 12х10=120Вт, відповідно від 24В потужність зарядки буде 240Вт. Акум можна підключати напряму, станція сама обмежує струм, головне не дати більшу напругу бо піде у захист.
За генератори не знаю, але пишуть що від звичайних генераторів станціям з вбудованим БЖ не подобається синусоїда
ZachKiev
Junior

Повідомлення

Дякую, стало дещо зрозуміліше.
Бо переживав за обмеження на DC. По логіці 10А це має бути обмеження станції, але я переймався, а що, як раптом, вона споживатиме більше, а обв'язка по DC більше 10А не пропустить і погорить.
То, впринципі, за потреби я можу зібрати чи придбати LiFePo4 збірку на 12в (чи 24 дорого-богато) і просто з неї на DC кидати? І не паритись.
А роз'єм там як на старих леново і IBM, як я зрозумів?
dimus8210
Member
Звідки: Київ

Повідомлення

ZachKiev: 21.06.2024 10:42 Дякую, стало дещо зрозуміліше.
Бо переживав за обмеження на DC. По логіці 10А це має бути обмеження станції, але я переймався, а що, як раптом, вона споживатиме більше, а обв'язка по DC більше 10А не пропустить і погорить.
То, впринципі, за потреби я можу зібрати чи придбати LiFePo4 збірку на 12в (чи 24 дорого-богато) і просто з неї на DC кидати? І не паритись.
А роз'єм там як на старих леново і IBM, як я зрозумів?
Якщо брати 12В акум то бажано ще взяти dc-dc підвищуючий перетворювач для вашої станції максимум до 48В, ефективність зарядки буде в рази краще, тим більше що мінімальна напруга у ас180 для входу сонячних панелей 12В, тобто акум ліфер не віддасть і половини ємності до моменту просадки до 12В. Щоб не мучитись з пошуком роз'ємів візьміть комплектний кабель для сонячних панелей, купіть два роз'єми мс4 і зробіть собі перехідник хоч на крокодили, хоч на кільцеві клеми
ZachKiev
Junior

Повідомлення

Дякую. Про використання того кабеля також думав.
А автомобільний ЗП з комплекту має щось в середині? Чи просто йде напряму, чи через запобіжник, на роз'єм?
Відповісти