Правила Форуму

Всі користувачі Overclockers.ua повинні слідувати цим Правилам, щоб спілкування на форумі відбувалося дружелюбно, було приємним та продуктивним для учасників і гостей.

  1. Загальні положення

    1. Конференція Overclockers.ua http://forum.overclockers.ua (далі «конференція», «форум») призначена для обміну досвідом, вирішення різноманітних питань, пов'язаних зі сферою інформаційних технологій, і відкрита для всіх користувачів Інтернет, але створювати нові і відповідати на існуючі теми можуть тільки зареєстровані користувачі, які таким чином погодилися з цими правилами.
      Після проведення реєстрації необхідна обов'язкова активація облікового запису, що підтверджує вашу e-mail адресу, тільки після проведення якої ви зможете здійснити вхід в конференцію під зареєстрованим ім'ям. #
    2. Головна мета конференції у сукупності з цими правилами - створення в конференції сприятливої і дружньої обстановки для обговорення вищенаведених тем. #
    3. Правила є обов'язковими до дотримання та єдиними для всіх учасників форуму, включаючи адміністрацію (власників конференції, адміністраторів, модераторів і будь-яких наближених до них осіб). Незнання правил не звільняє від відповідальності за їх порушення.

      Ваша участь в конференції є повною згодою з правилами конференції. Якщо ви не згодні з правилами - ви не повинні брати участь в конференції. #
    4. Конференція є приватною власністю власників конференції, якими підтримується її працездатність і оплачуються витрати на її утримання. З цього випливає, що управління користувачами конференцією в даному випадку неприпустимо. Адміністрація залишає за собою право на будь-які дії, навіть якщо причини для їх здійснення прямо не вказані в даних правилах, з метою наближення до досягнення головної мети (див. п. 1.2).
      Однак, це не означає, що адміністрація ігнорує і не прислуховується до думки користувачів, навпаки, адміністрація вітає нових користувачів, і будь-які зауваження та побажання по роботі конференції. Проте, останнє слово у будь-якому питанні залишається за адміністрацією конференції. #
    5. Адміністрація конференції стежить за дотриманням правил щодо свого їх розуміння, керуючись уявленнями про цінність того чи іншого учасника. Таким чином може бути помічена непослідовність дій адміністрації по відношенню до різних учасників. Іншими словами, мета адміністрації не в формальному дотриманні правил, а в створенні сприятливої ​​обстановки в конференції, відповідної п. 1.2. Таким чином, з правил можуть робитися винятки, якщо в якій-небудь ситуації буквальне формальне трактування правил може перешкоджати слідуванню до головної мети конференції. Беручи участь в конференції, користувачі довіряють адміністрації та її представникам прийняття будь-яких рішень, що стосуються дотримання та інтерпретації цих правил. #
    6. Правила складаються власниками конференції. #
    7. Крім основних правил Конференції, можливе існування локальних правил для певного розділу конференції або конкретної теми. В них правила створюються власниками конференції, або їх довіреними особами - адміністраторами та модераторами. Локальні правила в таких випадках є пріоритетними перед основними правилами конференції, однак не повинні суперечити їм. Текст таких положень розміщується в основних правилах конференції, а також, при необхідності, у відповідному розділі конференції. Локальні правила поширюються також на всі можливі підфоруми. Правила конкретної теми, створювані кураторами (див. п. 5), розміщуються в першому повідомленні такої теми. #
    8. Адміністрація конференції не гарантує точність і повноцінність будь-якої інформації, наданої учасниками конференції. Думки, висловлені авторами, не завжди збігаються з думкою адміністрації і є точкою зору самих авторів.
      Адміністрація не несе будь-якої відповідальності за прямий або непрямий збиток, упущену вигоду, втрату інформації, і т.п. в результаті використання або невикористання матеріалів конференції.
      Адміністрація також не несе будь-якої відповідальності за зміст рекламних матеріалів, розміщених в конференції. Автори повідомлень, що розміщуються в конференції, несуть за їх зміст повну відповідальність. #
    9. Адміністрація конференції зберігає недоступною конфіденційну реєстраційну інформацію користувачів (наприклад, IP-адреси користувачів, адреси e-mail, якщо вони приховані від загальнодоступного перегляду). Однак, залишає за собою право використовувати цю інформацію на свій розсуд для вирішення будь-яких питань про дії того чи іншого користувача. #
    10. Конференція є постмодерованою, тобто користувачі залишають свої повідомлення без попередньої перевірки модераторами і перевіряються останніми лише після публікації. Звідси випливає, що в конференції можуть з'являтися повідомлення, що суперечать правилам. Якщо вами виявлені повідомлення, які на вашу думку порушують правила, ви можете скористатися відповідним посиланням для надсилання скарги модераторам. Для більш чіткого розуміння причин вашої скарги ви можете вказати свої коментарі з цього приводу, а також порушений пункт правил. Скарги на повідомлення розглядаються у вільному порядку. Адміністрація або модератори не зобов'язані звітувати про рішення по конкретній скарзі. Остаточне рішення по прирівнюванню повідомлення до такого, що порушує правила, виноситься модераторами або адміністрацією і не може бути будь-ким оскаржено.
      Категорично заборонено використовуючи систему скарг на повідомлення, подібним чином намагатися зв'язатися з модераторами для вирішення особистих або будь-яких інших питань. Система скарг призначена тільки для відправки скарг. Використання її за іншим призначенням є порушенням правил конференції.
      Будь-які нецензурні та образливі висловлювання на чиюсь адресу через систему скарг караються зауваженням, а такі скарги не розглядаються. #
    11. Правила конференції набирають чинності відразу ж після їх публікації, якщо не обумовлено іншого. Вони можуть бути без попередження змінені або доповнені в будь-який момент. #
    12. Перш ніж створювати нову тему, обов'язково скористайтеся пошуком. Можливо, ваше питання вже обговорювалося на форумі. #
    13. Мовами даної конференції є українська та російська, їх використання є переважним. #
    14. Ви безперешкодно можете підтримувати дискусії, обмінюватися досвідом, надавати цікаву інформацію, ставити свої питання, за умови дотримання всіх правил. #
  2. Рекомендації та правила щодо оформлення тем і повідомлень

    1. При створенні нової теми давайте їй якомога чіткішу назву, що вказує суть проблеми або предмет обговорення.
      Теми з назвою типу: «Допоможіть», «SOS!», «Help!», «У мене проблема», «відяха», а також назви, з елементами прикраси, подібні «---== Допоможіть, не працює комп!!!!! ==--- », або з надмірним вживанням великих літер, використанням смайликів і подібних елементів є такими, що порушують правила, а їх авторам видаються попередження відповідно до розділу 4 цих Правил. #
    2. Перевіряйте грамотність вашого повідомлення (наприклад, програмами Word, Writer, використовуйте вбудовану перевірку орфографії бразуеру або будь-які інші доступні способи) - часті помилки прирівнюються до неповаги до інших учасників конференції та, крім того, можуть ускладнити розуміння вашого питання або відповіді. У великій мірі це також стосується пунктуації (розстановки розділових знаків). Користувачам, які постійно ігнорують правила мови, виносяться попередження. Відповідальність по цьому пункту правил не знімається ні за яких причин. («У мене в школі не було української/російської/китайської», «я сам не місцевий» і так далі не можуть бути причиною ігнорування правил - спілкуйтеся на тій мові, яку знаєте і яка прийнята в конференції). Все вищевказане не відноситься до банальних друкарських помилок. #
    3. Забороняється зловживання сленгом, перекручування слів і використання «падонкофського сленгу» в будь-яких проявах. #
    4. Заборонено мат в будь-якій формі.
      Для особливо «розумних»: сюди також потрапляє використання усіляких скорочень і т.п., а також заміна букв символами або перестановка букв, на кшталт "уйх", "3,14здец", "їб@ть" або будь-які інші набори символів, які можуть бути прирівняні до мату. Також заборонений мат на зображеннях. Будьте культурними! #
    5. Не варто зловживати тегами конференції і надмірно використовувати смайлики в повідомленнях. #
    6. Заборонено розміщення повідомлень, що не несуть ніякого інформаційного змісту, в тому числі, що містять тільки смайлики або усілякі набори символів на кшталт "+1", "+100500" і т.п. Використання тега off не є дозволом розміщувати подібні повідомлення. #
    7. Не зловживайте «оверквотингом», вкладеним цитуванням повідомлень інших учасників конференції. Намагайтеся обмежитися їх кількістю і не забувайте видалити зайвий текст, який не належить конкретно до вашої відповіді. Загальна кількість вкладених цитат обмежена двома, всі інші «рівні» цитати будуть автоматично видалені під час надсилання повідомлення. #
    8. Заборонено писати повідомлення суцільним жирним, підкресленим шрифтом або курсивом. Виділяйте лише необхідну частину повідомлення. Проте, відформатований таким чином текст не повинен переважати у вашому повідомленні. #
    9. Забороняється писати суцільними великими літерами («капсом»), ставити знак оклику в кінці кожного речення або зловживати ними, або іншими знаками пунктуації там, де в цьому немає потреби. #
    10. Забороняється писати суцільними великими літерами в найменуванні теми - це відноситься як до всієї назви в цілому, так і до окремих її частин, а також використовувати більш одного знаку оклику або знаку питання. #
    11. Заборонено використовувати будь-які теги і смайлики в назві теми, тому що вони там все одно не працюють. #
    12. Заборонено використовувати теги, відключені в даній конференції. Наприклад, такі теги, як [font], [size], [color] та інші, які можуть працювати на інших форумах. #
    13. Рекомендовано назву теми починати з великої літери, а крапку в кінці останнього речення в назві не ставити. #
    14. Максимальний розмір зображення становить 720x720 пікселів. При завантаженні зображення як вкладення до повідомлення, воно буде автоматично зменшене до цих розмірів. Зображення ж із зовнішніх джерел будуть відображатися з максимальною шириною до 800 пікселів.
      Якщо є крайня необхідність розміщення великого зображення або їх великої кількості, «ховайте» їх під тег spoiler. #
  3. Забороняється

    1. Використовувати в ніку (імені) грубі та нецензурні слова або вирази, в тому числі будь-які літерні і символьні транскрипції таких слів, адреси сайтів (URL або домен). Реєструватися під ніками, схожими на ніки інших учасників, наприклад, з метою створення будь-якої провокації. #
    2. Подвійна реєстрація (під двома і більше ніками), розведення «клонів» і «віртуалів». При виявленні подібних облікових записів вони будуть заблоковані разом з обліковим записом-батьком. #
    3. Створювати однакові теми в різних форумах. Якщо ваша тема по тематиці підходить до декількох форумів одночасно, або ви не можете визначити точну причину проблеми, пишіть в форум «Техпідтримка». Якщо ви випадково створили тему не в тому форумі, дублювати її в іншому не потрібно! Просто надішліть скаргу на своє повідомлення і поясніть проблему — модератори перемістять вашу тему у відповідний розділ. #
    4. Розміщувати однакові повідомлення в різних темах, нехай навіть і схожих за змістом. #
    5. Флеймити — влаштовувати дискусії на «вільні теми», крім відповідного розділу конференції. Теми, що не відповідають тематиці тематичних форумів, будуть переноситися у «Флейм» або видалятись. #
    6. Оффтопити — відсилати повідомлення, що не відповідають обговорюваній темі, в тому числі вести довгі особисті розмови в гілках форуму, крім відповідних тем в розділі «Спілкування», якщо правила форумів це дозволяють. Використання тега off не є дозволом розміщувати подібні повідомлення. #
    7. Заборонені дискусії на будь-які політичні теми у всіх їх проявах як свідомо провокуючі конфлікти. Під це правило також потрапляє заборона розміщення в будь-якому з полів профілю, включаючи зображення аватар, інформації, яка в тому чи іншому вигляді може трактуватися як відповідна навколополітичним темам, в тому числі назви, гасла або символіка будь-яких організацій або їх учасників, які можуть бути прирівняні до політичних в будь-якому вигляді. Також заборонено проведення будь-яких аналогій між історичними темами і сучасною політикою.
      Користувачі, які порушують даний пункт правил, за рішенням адміністрації можуть бути позбавлені можливості редагування будь-якого з полів профілю без попереднього повідомлення, а також можливості переглядати будь-яку реєстраційну інформацію інших учасників.
      Адміністрація конференції залишає за собою право одноосібно приймати рішення про попадання тієї чи іншої інформації під поняття «політики» і проводити будь-які дії на свій розсуд для досягнення головної мети конференції (див. п. 1.2). #
    8. Вносити адреси будь-яких веб-сайтів або домени в будь-які поля свого профілю, крім спеціально відведеного для цього поля. #
    9. Порушувати правила поведінки і загальноприйняті норми — розміщувати в форумах образи, наклеп, нецензурні повідомлення в будь-якій формі, а також повідомлення, що ображають і викликають невдоволення інших учасників конференції. Порушенням також вважається відповідь на образи. Принцип «а він перший почав!» тут не діє. Під образою розуміється також поділ за національними, географічними, статевими, віковими, політичними або матеріальними ознаками (під це визначення потрапляють фрази на кшталт "школота, йди вчи уроки, послухай, що тобі старші говорять", "мама грошей на новий комп не дає?" і т.п.). Забороняється розміщення повідомлень, що провокують на конфлікт інших учасників конференції. #
    10. Давати будь-які поради без достатніх знань предмета обговорення. Також заборонено висловлювання завідомо неправдивої або суперечливої ​​інформації, що не має підтвердження, розпалювання фанатських протиріч і міжнаціональної ворожнечі, прояв політичних позицій, висловлювання расистського характеру, пропагування або заохочення протизаконних дій.

      Адміністрація залишає за собою право одноосібно вирішувати, де настає подібна грань і проводити будь-які дії на свій розсуд для досягнення головної мети конференції (див. п. 1.2). #
    11. Використовувати в якості аватар зображення, які можуть так чи інакше образити інших учасників, або порушують загальноприйняті норми моралі, а також зображення, що порушують п. 3.7 даних правил. Крім того, заборонено розміщення анімованих аватар, анімація яких може відволікати користувачів від читання повідомлень і дратувати, аватар, що містять рекламу в будь-якій формі. Адміністрація конференції залишає за собою право одноосібно приймати рішення про попадання того чи іншого зображення під критерії цензури.

      Правом адміністрації є відключення аватар як в цілому в конференції, так і конкретних учасників і для конкретних учасників без попереднього повідомлення і пояснення причин. #
    12. Обговорення неліцензійного програмного забезпечення (а також злом ПЗ або будь-які деструктивні дії), пошук і розміщення посилань на нього. #
    13. Пропаганда, реклама, вихваляння будь-яких наркотичних засобів, сигарет, міцних спиртних напоїв тощо. #
    14. Розміщувати посилання на будь-які шкідливі програми або публікувати інформацію про їх використання, включаючи посилання на сторонні ресурси. #
    15. На форумах категорично заборонена будь-яка реклама без згоди на те адміністрації конференції. Тема або повідомлення, що містять рекламу, будуть міттєво видалені. Грань між рекламою і не рекламою визначається суб'єктивною думкою адміністрації і не підлягає обговоренню.
      Також заборонені теми, які хоча і не є комерційною рекламою, але в яких їх автори просять надати будь-кому матеріальну допомогу в будь-якій формі або теми з проханнями участі і набору голосів в будь-яких конкурсах, голосуваннях тощо. #
    16. Розсилка спаму через особисті повідомлення. #
    17. Будь-які образи учасників конференції по ПП. При отриманні подібного повідомлення у вас також є можливість відправити на нього скаргу модератору. При оскарженні даного повідомлення воно стає видимим адміністрації конференції. #
    18. Забороняється підйом теми у верхню частину списку розміщенням повідомлень, які не мають інформаційного змісту, на зразок: "ап", "вгору", і т.п. Для цих цілей необхідно використовувати функцію "Підняти тему". Підняття теми дозволяється один раз в 12 годин після розміщення останнього повідомлення або попереднього підняття теми.
      Така можливість доступна тільки в тому випадку, якщо за останні 12 годин в темі немає повідомлень. Якщо такі є - підняття теми неможливо. #
    19. Обговорення модераторів і адміністрації конференції в будь-яких форумах. Якщо ви хочете щось конкретне сказати певній людині, робіть це через e-mail. Модератори та адміністрація ресурсу не зобов'язані відповідати на будь-які повідомлення, що стосуються своїх дій в конференції. Дані повідомлення можуть бути лише прийняті до уваги. #
    20. Будь-які образи чи неосвічене звернення на адресу адміністраторів або модераторів, будь воно публічним або у вигляді ПП, загрожують повним безстроковим блокуванням аккаунту. #
  4. Попередження і блокування доступу (бан)

    1. За дотриманням правил конференції стежать модератори відповідних форумів і адміністрація конференції.
      Модератори працюють на власних засадах, не можуть і не повинні встежити за всіма повідомленнями конференції. Проте, вони максимально намагаються поліпшити загальний стан спілкування в форумах. При виявленні повідомлення, що порушує правила, ви можете відправити скаргу модератору відповідного форуму, використовуючи відповідний пункт в меню повідомлення.
      Бездіяльність модераторів не є причиною влаштування самосуду або інших подібних дій - дочекайтеся модератора. #
    2. За порушення правил конференції виносяться попередження/зауваження.
      На даний момент термін всіх виданих зауваженнь дорівнює 30 днів. #
    3. При грубому або неодноразовому порушенні правил, можливо негайне блокування доступу в форум. В тому числі, при реєстрації заблокованим учасником нових облікових записів, можливо тимчасове або безстрокове блокування IP-адреси, а також безстрокове блокування всіх його облікових записів, включаючи основну. #
    4. При винесенні зауваження модератор зобов'язаний вказати причину винесення попередження або блокування, яка вказується в повідомленні, яке порушує правила. Також обов'язкова вказівка модератором пункту правил, на підставі якого отримано дане попередження або блокування. При відсутності причини учасник конференції може оскаржити відповідне попередження. #
    5. Усі попередження та їх причини відображаються в профілі користувача, і доступні для перегляду модераторами конференції.
      Також в даний час ведуться роботи для реалізації можливості відображення даної інформації в профілі учасника для всіх учасників форуму. #
    6. При винесенні помилкового або несправедливого зауваження, запис про нього також залишається в профілі користувача з відповідною позначкою. #
    7. Повідомлення, що порушують правила конференції, можуть бути виправлені або вилучені, а теми, в тому числі, закриті, без попереднього повідомлення їх автора. За замовчуванням на виправлення недоліків в ваших повідомленнях або темах після зауваження модераторів відводиться 24 години, якщо інше не зазначено в зауваженні. #
    8. Після отримання 3 (трьох) діючих попереджень обліковий запис блокується. Термін блокування встановлюється модераторами відштовхуючись від правил конференції, а також з огляду на обставини в темі, яка призвела до появи «штрафних» повідомлень. #
  5. Куратори тем

    1. Для деяких тем можуть бути призначені «куратори» – користувачі, які дивляться за порядком і курирують якусь тематичну гілку. Куратори призначаються адміністрацією конференції.
      Бажаєте стати куратором? Створіть свою тему або розвивайте існуючу, в тематиці, на якій ви розумієтесь. Всі куратори за бажанням отримують статус Advanced Member.

      Куратор теми має права редагування або видалення в ній будь-яких повідомлень на свій розсуд. Правила спілкування в кожній конкретній темі встановлюються її кураторами і мають пріоритет над основними правилами конференції, однак не повинні їм суперечити. Правила повинні бути описані в першому повідомленні такої теми.

      Куратор, як і будь-який інший користувач конференції, зобов'язаний дотримуватися правил конференції в повному обсязі. #
  6. Правила розділу Барахолка

    1. Правила оформлення тем в Барахолці

      1. Назва теми.
        У назві теми необхідно вказати тільки найменування товару (товарів), що продається. За бажанням продавця/покупця в назві також може бути вказана ціна і додаткові характеристики товару.
        При створенні теми про продаж або купівлю необхідно у відповідному полі обов'язково вказати населений пункт, в якому знаходиться товар або продавець/покупець. У разі, якщо ви готові пересилати товар в інші міста по Україні, необходио відзначити відповідний прапорець.

        При заповненні даних полів в назву теми автоматично буде додана інформація про місто та можливості пересилання.
        Заборонено вказувати в поле для вказівки міста будь-яку іншу інформацію, крім вказівки населеного пункту. Порушення даного пункту тягне за собою безстрокове блокування облікового запису. #
      2. Найменування товару.
        Найменування товару, що продається повинно бути більш-менш наближене до найменування виробника. Якщо ви розміщуєте оголошення про купівлю, то можливе розміщення в назві теми загальних характеристик товару, наприклад:

        Процесор Intel LGA1155
        Вінчестер 500 ГБ

        У разі продажу декількох товарів, назва теми має відображати основну характеристику продаваного комплекту або, якщо можливо, короткий перелік. наприклад:

        Кулери під LGA2011 / LGA1155, S775
        MSI Z77, Kingston 2x2GB, GTX680 #
      3. У повідомленні про продаж обов'язково повинна бути вказана ціна. Якщо ви не визначилися — див. п. 6.2. #
    2. Оцінка товару.
      Оцінку товару можна зробити в підфорумі «Інше». Назва теми вказується в довільній формі, однак має відповідати загальним правилам конференції. #
    3. Інше
      Мишка ведмедику мила шишки, мало мила дали мишці, мишка шишки не домила, занадто багато було шишок. #
    4. Теми з назвами на кшталт "Продам материнку", "Продам проц", "Куплю сидюк", будуть видалятися при виявленні таких, а їх автори отримають зауваження, аж до блокування аккаунту в особливо тяжких випадках. #
    5. У форумі Барахолка забороняється

      1. Розміщувати оголошення про продаж або купівлю товарів не пов'язаних з тематикою сайту (ви можете продавати мобільні пристрої, цифрову відеотехніку і акустичні системи. У той же час заборонена будь-яка інша побутова техніка і електроніка, як, наприклад, холодильники або автоакустика) #
      2. Розміщувати завідомо неправдиву інформацію про результати тестів, характеристики та стан товару. #
      3. У Барахолці, як і в будь-якому іншому розділі форуму, категорично заборонена будь-яка реклама та комерційні оголошення без згоди на те адміністрації конференції. Тема або повідомлення, що містять рекламу, будуть видалені. Грань між рекламою і не рекламою визначається суб'єктивною думкою адміністрації і не підлягає обговоренню. Розміщення оголошень в розділі Барахолка дозволено тільки приватним особам. #
      4. Заборонено розміщувати в чужій темі інформацію про будь-які інші схожі пропозиції, чи вони ваші чи ні, за винятком якщо це пов'язано з обґрунтуванням ціни. Посилання на обґрунтування іншої ціни без коментаря заборонені. #
      5. Продавець чи покупець не має права вимагати від інших учасників барахолки не розміщувати повідомлення, які не суперечать правилам, наприклад, повідомлення з обґрунтуванням нижчої ціни. #
      6. Заборонено при розміщенні контактної інформації, номерів телефонів, номерів месенджерів або будь-яких інших контактних даних, використовувати літерні символи для підміни цифр і навпаки. Наприклад: "166ноль832" или "Ч52-16-3O". #
      7. Забороняється продаж/купівля акаунтів до ігор/ігрових серверів/систем доставки контенту/соціальних мереж/поштових сервісів та ін. Під цю заборону також потрапляє і продаж особистих акаунтів. #
      8. Заборонено розміщувати посилання на інші торговельні майданчики з вашими продажами/покупками. Виняток допускається лише в разі підтвердження вашої надійності як продавця/покупця (в такому випадку дозволене посилання на ваш профіль/репутацію на іншому ресурсі) #
    6. У форумі Барахолка дозволяється

      1. Дозволено аргументовано і культурно висловлювати свою думку щодо виставленої продавцем ціни і вести торг. Теми без аргументації, на кшталт "ціна погана", є такими, що порушують правила, а їх авторам видаються попередження. #
      2. Дозволено об'єктивне обговорення характеристик пристрою в рамках теми продажу. Повідомлення на зразок "відмінна плата, у мене така ж!" або "відеокарта погана, навіть не тягне гру" неприпустимі і є порушенням правил. #
      3. Потенційний покупець має право задати продавцеві питання про стан товару, про гарантії, про технічні характеристики пристрою. #
    7. Адміністрація ресурсу не є гарантом проведення угод. Всі покупки або продажі ви робите на свій страх і ризик. Адміністрація також не бере участі у вирішенні спірних ситуацій і не є останньою інстанцією, яка виносить будь-який вирок. Користування вами даного розділу відбувається на ваші страх і ризик. #
    8. За розміщення оголошень плата не стягується, за винятком надання платних послуг, як, наприклад, закріплення тем у верхній частині списку, або розміщення комерційних тем. #
    9. З метою досягнення головної мети конференції (див. п. 1.2) адміністрація конференції залишає за собою право в межах розділу Барахолка одноосібно і суб'єктивно визначати повідомлення, що порушують правила. Це не означає, що все те, що не заборонено — дозволено, і навпаки. Повідомлення, що не несуть ніякої цінності, що провокують інших учасників конференції та мають мінімальний натяк на грубість - є такими, що порушують правила. #
    10. Теми в Барахолці автоматично видаляються через 30 днів при відсутності в них нових повідомлень за цей час. Користувач може і повинен самостійно закривати свої вже неактуальні теми. Заборонено закривати свої теми і відкривати нові з тим же змістом (робити дубль вже існуючої теми), мотивуючи тим, що не сподобалися коментарі, флудом, оффтопом і подібними причинами. #
    11. Забороняється після закінчення торгів видаляти з назви або вмісту теми інформацію про товар. #
    12. Максимальна кількість окремих тем в кожному підфорумі Барахолки, які може створити один і той самий користувач, не повинно перевищувати п'ять тем. Крім того, створення більше однієї теми допустимо тільки в тому випадку, якщо учасник продає товари з абсолютно різних категорій, наприклад, мобільні телефони і відеокарти. В інших випадках учасник повинен прагнути не створювати додаткові теми, а максимально вміщувати все в одну.
      Обмеження накладається тільки на відкриті теми. При досягненні ліміту користувач може самостійно закрити свої неактуальні теми. #
  7. Оцінки повідомлень, рейтинг

    1. Можливість оцінки повідомлень включена у всіх форумах, за винятком: «Барахолка» та її підфорумів, «Флейм» і форуму «Ігри» #
    2. На цей час можливість голосування доступна користувачам, якщо з моменту їх реєстрації пройшло не менш ніж 30 днів, а також їх поточний рейтинг не менше -1000. Також незалежно від дати реєстрації можливість оцінювання доступна користувачам з рейтингом +300 і вище. Кількість оцінок не може перевищувати 20 протягом останніх 24 годин, поточне число відображається в профілі користувача, у полі Заряд #
    3. Під рейтингом користувача розуміється сума всіх оцінок для всіх повідомлень даного користувача. Значення даного показника виводиться на сторінці профілю користувача. Даний показник доступний для користувачів з рейтингом не менше ніж +500, з часу реєстрації яких пройшло як найменше 365 днів. Користувачам з рейтингом +1000 і вище також доступно відображення числа позитивних і негативних оцінок рейтингу. #
    4. Після виставлення оцінки, користувач має 10 хвилин, протягом яких він може поміняти свою думку, прибравши виставлену оцінку, або змінивши її на протилежну. #
    5. На цей час виставляти оцінки можна тільки тим повідомленнями, з часу розміщення яких не пройшло більше 7 днів. #
    6. Введення системи оцінок не є дозволом розміщувати повідомлення, які порушують діючі правила конференції. Видалення повідомлень не впливає на підсумковий рейтинг користувача, який включає, в тому числі, і оцінки, виставлені видаленим повідомленням. #
    7. При зниженні рейтингу користувача нижче -1000 адміністрація має право застосовувати блокування облікового запису для такого користувача. Однак, на даному етапі це не буде відбуватися автоматично і остаточне рішення по блокуванню користувача приймається адміністрацією на власний розсуд. #
    8. Система оцінок впроваджена в якості експерименту і може бути в будь-який момент відключена, показники рейтингу скинуті, параметри оцінювання змінені і т.д. Проте, пріоритетом адміністрації конференції є запуск даної системи в постійне використання. #
    9. Користувачі, які будуть помічені за спробами накрутки рейтингу, спробами цілеспрямованого зниження рейтингу конкретного користувача або групи користувачів, будуть безстроково заблоковані. Рішення по даному питанню приймається суто адміністрацією конференції за суб'єктивними оцінками. #
    10. У конференції заборонено обговорювати оцінки, які виносяться іншими користувачами та рейтинг в цілому, за винятком спеціально створених для цього тем. За повідомлення на кшталт "який мене тут мінусує!?" виноситимуться попередження, а адміністрація закликає максимально негативно оцінювати такі повідомлення. #
    11. Заборонені повідомлення (в т.ч. ПП) з проханнями підняття рейтингу. Акаунти таких користувачів блокуються безстроково. Під даний пункт також потрапляє схема виду "плюсані мені, а я тобі" - це буде прирівняне до спроб накрутки рейтингу, див. п. 7.9. #
  8. Інше

    1. Адміністрація залишає за собою право на будь-яке трактування даних правил (див. п. 1.4., 1.5) #
    2. Адміністрація залишає за собою право на будь-які зміни цих правил #